pigeon_flying_delivering_message_email-555px.pngTegnap délelőtt nagy meglepetésemre felhívtak a Dukascopy Banktól. Az illető egy Magyar kapcsolattartó volt, aki röviden összefoglalta még egyszer a tennivalókat: szerződést kinyomtatni, aláírni, közjegyzővel hitelesíteni a fényképes igazolványt, lakcímkártya. Felajánlott a segítségét, ha a jövőben lenne még kérdésem. Még skype elérhetősége is van:) Utasításokat lehet adni szóban is neki, ha nem lenne internet kapcsolat (ilyen remélem nem fordul elő). A regisztrációval kapcsolatos levél is tőle jött, tehát az email címét felhasználva gyorsabban lehet kommunikálni mintha a központi címre írnék. Ráadásul ide Magyarul lehet írni és Magyarul is fognak válaszolni.

Feladtam a szerződéssel és iratokkal teli borítékot is tegnap. Elsőbbségivel, ajánlva a postás szerint 3-5 nap alatt érkezik meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://kezeltszamla.blog.hu/api/trackback/id/tr883386694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whiteg71 (törölt) 2011.11.27. 16:54:49

Nekem is tetszik ez a lehetőség. A közjegyzőnél konkrétan mely iratokat és kb mennyiért kellet hitelesítetni?
Ha jól éretem az oldalukon írtakat, már 1000dollár minimális összeggel el lehet indulni.
Ezt valutában, vagy forintban kel utalni?

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2011.11.28. 07:34:51

Szia whiteg71!

Közjegyzővel kizárólag fényképes igazolványt kellett hitelesíteni, ami lehet útlevél vagy személyigazolvány. Felhívták a figyelmem, hogy személyiből ha a régi típusú van még, akkor kell mellé egy aláírás hitelesítés is. 1200Ft-ba került, gondolom máshol is ugyanennyi vagy nagyon hasonló. Az utalást én EUR-ban indítottam. Ezt egyszerűen ki lehet választani ha forintban van az összeg és a bank automatikusan átváltja a saját árfolyamán.

Üdv:
minuszöt

whiteg71 (törölt) 2011.11.28. 12:11:44

Engedj meg még nekem pár kérdést.
PayPal számláról utalhatom-e a pénzt a Dukascopy Bank számlára?
Másrészről, ha valaki idővel úgy dönt, akkor megszüntetheti a számláját a Dukascopynál, szankciók és költségek nélkül?
Mit gondolsz, ebben az évben érdemes befektetni, mert ugye karácsony és az ünnepek előtt vagyunk.

Köszönöm,

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2011.11.28. 14:36:11

@whiteg71:
-A számlát kizárólag banki utalással lehet feltölteni, paypal-t, bankkártyát és más online pénztárcákat nem fogadnak el.
-A számlavezetésnek és megszüntetésnek nincs semmilyen költsége vagy kötöttsége.
-Nekem néhány napja nyílt a számlám, ebből az következik, hogy érdemesnek tartom.

Üdv:
minuszöt

whiteg71 (törölt) 2011.11.30. 13:46:31

Megvolt a telefonos segítség, közjegyzői hitelesités..stb. Végül feladtam postára.
Remélem rendben megkapják és mindent rendben találnak.

Kerestem a neten, de alig találtam valami információt az ügyfelek részéről, a Perfecto FX által kezelt számlákkal kapcsolatosan. Ennyire kevesen lennék mi ügyfelek, akik igénybe vesszük ezt a konstrukciót?

topi74 2011.12.03. 09:06:27

Sziasztok,

engem is az utalás érdekelne.
Akkor egy sima forintos számláról utalhatok, és a Dukascopy Bank átváltja pl EUR-ra az aktuális árfolyamon?

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2011.12.03. 10:27:30

@topi74:
Szia topi74!

Ha forint számláról indítod az utalást, de az adatok megadásánál kiválasztod az EUR-t és abban adod meg az összeget, akkor még a magyar bank átváltja és EUR-ban fog megérkezni. Azt nem tudom, hogy a Dukas is át tudja-e váltani.

Üdv:
minuszöt

whiteg71 (törölt) 2011.12.03. 11:17:38

@topi74:
Bármelyik magyar bankból utalhatsz, de azt, az általad kiválasztott valutában kell utalnod a Dukascopy bankszámlára. (ezt a kapcsolat tartóm mondta) Tehát nem forintban.

topi74 2011.12.03. 11:21:49

Szia minuszöt!
Köszönöm a gyors választ.
Sajnos az AXA-nál nem lehet devizában utalni, csak forintban. Ahogy nézegettem más bankoknál sem olcsó mulatság. Neked ez melyik banknál volt és mennyibe került?

üdv
topi74

topi74 2011.12.03. 11:32:30

@whiteg71:
akkor bankot kell váltanom...
ahogy mondod, a Dukascopy nem fogja nekem a forintot átváltani...

whiteg71 (törölt) 2011.12.03. 12:21:57

@topi74:
Mielőtt Bankot váltanál menj be és kérdezd meg. Szerintem mindegyik bank tud valutában utalni, bizonyos átváltási költséggel (4-5ezer forint).

whiteg71 (törölt) 2011.12.03. 12:28:09

@whiteg71:
Pld az OTP-nél ezt úgy hívják: Eseti Bankon kívüli deviza átutalás.
A tranzakcióval egy külföldi vagy belföldi (OTP Bankon kívüli) bank által vezetett számlára lehet megadott összeget devizában átutalni

topi74 2011.12.03. 19:15:13

@whiteg71:
ok a Húgom OTP-s, majd megoldom rajta keresztül.
Még gondolkodtat a Quantum XXL mindig pozitív kihozatala, szemben a néhol mínuszos Perfecto FX-el.
Szerinted?

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2011.12.03. 20:03:24

Látom nagyon kihegyezted a döntésed a hozamokra, ezért szerintem vizsgáld meg más szempontokból is. Az, hogy a Quantumnak minden hónapban pozitív a lezárt kereskedésekből származó eredménye, nem feltételenül jelenti azt, hogy ténylegesen pozitív minden hónap. A befektetők soha nem tudják, hogy mennyit ér valójában a befektetésük, a függőben lévő kereskedések eredménye rejtve marad. A tőzsdén való kereskedésnek teljesen normális velejárója, hogy vannak minuszos hónapok. Fel is kell rá készülni, hogy lesznek. A kizárólag pozitív hónapoktól csak a madzag lesz mézesebb, a realitástól viszont távolodik. Szerintem az a minimum, hogy pontosan lehessen tudni, hogy mennyit ér a befektetés az adott pillanatban, enélkül lutri az egész. Quantumnál még azt sem lehet tudni, hogy a tőkevédelem alatt vagy felett van-e az értéke.. A Perfecto ebből a szempontból teljesen átlátható.
Ja és ami még nagyon fontos és ez vonatkozik mindegyik szolgáltatóra: A múltbéli eredmények nem jelentenek garanciát a jövőbeli eredményekre!

Az utalással kapcsolatban figyelj arra oda, hogy a Húgod számlájáról csak akkor utalhatsz, ha a befektetésed számlája is az Ő nevén van. Alapszabály, hogy kizárólag megegyező tulajdonosú számláról lehet rá és visszautalni. Ezzel a befektetők érdekeit védik (meg a pénzmosást gátolják), hogy ha valaki illetéktelen hozzáférne a belépési adatokhoz, ne tudjon vele kárt okozni. Ez érvényes minden befektetésre, bárkit is választasz.

Üdv:
minuszöt

whiteg71 (törölt) 2011.12.03. 20:04:47

@topi74:
Nos, ez már egy teljesen más téma. Én a következőket gondolom.
Tény, hogy a Quantum XXL is egy remek lehetőség. Ha teheted, fektess be mindegyikbe, a QXXL-be és a Perfectoba is. Több lábon kell állni! Sőt, hosszútávra (6-10év) még a befektetési aranyat is ajánlom.
Én most a Perfectot választottam, az éves eredménye van olyan jó mint a QXXL-nek. Nekem fontos volt a biztonság és az a szempont, hogy a pénzem egy Svájci bankban legyen, mert nem bízok a magyar kormányban. (Egy külföldi bankbetétet nem vesz el olyan könnyen, mint egy magyarországi bankbetétet, pld zároltatja a magyarországi betéteket.)

topi74 2011.12.03. 20:31:31

Te melyik devizát választottad a Perfecto-nál?

topi74 2011.12.03. 20:44:36

Már két hete tanulmányozom mmindkettőt, és persze a befektetési aranyat is ...Nekem is sokkal szimpatikusabb a Perfecto. Még egy észrevétel, hogy miután elkezdődött az 1000$-os minimum összegű belépés az FX-nél, azóta az a 3 hónap nem valami fényes.
Akkkor azt mondod nem létezik, hogy a QXXL-nél minden hónap pozitív? Vagy csak egyszerűen jobb a "robotjuk" ?:)

whiteg71 (törölt) 2011.12.03. 20:46:36

@topi74:
Én USA Dollar.
(Minuszot EURO-ban)

whiteg71 (törölt) 2011.12.03. 20:54:39

@topi74:
Nem tudom mit néztél, de a 2009es évi profitjuk gyengébb volt:
Basic: (éves eredmények)
2008: 63,31% nettó nyereség
2009: 22,39%
2010: 39,52%
2011: 33,38% (novemberig)

topi74 2011.12.03. 21:02:08

Na jól van hibáztam, én a miskolci féle adatokból indultam ki...:)
Ha ez így van, amit írtál akkor hétfőn postára adom a sokoldalas szerződést...

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2011.12.05. 12:11:39

@topi74:
Azt nem mondtam, hogy nem létezik olyan, hogy minden hónap pozitív és azt sem, hogy a Quantumnál nem az. Egyszerűen csak nem lehet tudni, hogy egy adott hónapban vagy az adott pillanatban valójában mennyi az eredmény. Ez szerintem rosszabb.
süti beállítások módosítása