milestone.jpgKözel 3 hónappal ezelőtt indult útjára a kezdetben még csak a túlcsorduló grafomániám áldásos hozományát élvező iromány. Be kell vallani, hogy az írót magát is meglepte a tervbe nem vett népszerűség, ami nem is meglepő annak tudatában, hogy egy gyufaszálat nem tettem az olvasó közönségem 1-nél nagyobbra bővítéséért. Sorsommal sodródva sorban sorakoztak a sorozatosan kellemesen érintő élmények. Így például soha nem számítottam rá (valójában ez csak retorikai fogás - mindig is bíztam benne), hogy bárki is megtisztel kommentjével. Azóta több száz bejegyzés íródott és várakozásaimnak megfelelően beindult számos értelmes és hasznos párbeszéd. Rengeteg információval lettem gazdagabb és őszintén bízok benne, hogy mások is hasonlóan jártak. 

A blog beindításának egyik fő oka az volt, hogy a témában nem volt még összegyűjtve kellő mennyiségű hasznos infó (ha lett volna megmaradok olvasónak). Ez igaz az angol és a Magyar nyelvű tartalmakra is. Az utóbbin sikerült már csiszolni, de ennyivel nem érhetem be.

 

Nagy örömömre szolgál, hogy hosszas előkészület után végre bejelenthetem a managedaccount.blog.com -ot! a kezeltszamla.blog.hu angol nyelvű változatát. 

Néhány apró változtatást leszámítva tükörfordításban publikálom. Sajnos a szóvicceket ki kellett hagyni mert angolul értelmetlenné vált volna....

Célom az idegen nyelvű változattal, hogy még több emberhez eljutva sikerüljön-e feltörekvő pénzügyi szolgáltatás típusról információt adni, kapni és véleményt cserélni.

A nagy számok törvényéből kiindulva, nagyobb forgalom esetén, több hasznos hozzászólás születik majd és sok új érdekességről lehet majd tudomást szerezni. Ezeket természetesen mind visszaforgatom az anyaföldbe és megjelenítem majd Magyarul is.

Eddig visszafogtam magam a csak angol nyelvű szolgáltatókkal, de a jövőben ennek is teret engedek. 

Aktívan reklámozni a jövőben sem fogok, de örömmel veszem ha bárki magára vállalja a magvetést. Kíváncsian várom, hogy szárnyra kap-e így.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezeltszamla.blog.hu/api/trackback/id/tr523591914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kelvin 2012.01.20. 20:46:59

Szia!

Nem akarok beléd kötni, de azzal, hogy az oldaladon kint vannak a brókercég logói, még ha azok számlakivonatokon is szerepelnek. Nehogy gond legyen és beleszaladj valami jogi perpatvarba. Én legalább az angol blogból kivenném.
süti beállítások módosítása