Úgy látszik, hogy ebben az évben is számos új befektetési lehetőség között szemezgethettünk, melyek közül sok rövidebb-hosszabb időre vagy akár véglegesen megszabadít pénzünktől – már ha éppen ragaszkodunk hozzá… Sajnos nagyon sok (reméljük már egyre kevesebb) gyanúsnak tűnő cég szedi áldozatait napjainkban és még mindig sokakat tudnak a tájékozatlanságuk miatt félrevezetni pusztán magas hozamokat ígérve.

Ez nem is csoda, hiszen a magasabb hozamú befektetésekre egyre nagyobb kereslet van az egész világon, amely természetes következménye annak, ahogyan világszerte folyamatosan csökkentik az alapkamatot.

Hazánkban a HUF alapkamat jelenleg 3,2% /év, az euró alapkamat 0,25% /év, egyes pletykák szerint -0,1%-os kamatot is tervezi bevezetni az EKB!!

Egy hónappal ezelőtt a Fortress Insurance amerikai háttérre hivatkozó cégről készítettem elemzést, amely lejjebb olvasható; maradok az „amerikai” vonalon, és ezúttal a Royal Forex által kínált befektetési vállalatot vizsgálom meg. 

Menjünk fel a honlapra: http://royal4x.org/

Az oldal üzemeltetői itt se törték magukat különösen, hogy valami bizalomgerjesztő weblapot ácsoljanak össze; maradtak a régi slágernek számító dollár-köteges designnál. Viszont legalább nem fogad minket valami Enya, vagy Vangelis-szám, az előbbiekhez képest ez már önmagában felemelő! 

Van viszont helyette szlogen, így nem maradunk kezdeti motiváció nélkül:

Kényelmesen otthonról a devizák világában, egyedülállóan TŐKEGARANCIÁVAL!

royal forex.jpg

Lássuk az elemzést!

 

Mennyire biztonságos a pénzintézet? 

A cég címe alul és felül is ki van írva, ez legalább bizalmi elemként szolgálhat a kritikus szemeknek is, még akkor is, ha később egyértelművé válik a Nevadai bejegyzés, a magyar tulajdon és a magyar képviselet.

Gyorsan kiderül, hogy devizatőzsdei kereskedésből szerzik a hozamokat és tőkegaranciát vállalnak a befektetett összegre abban az esetben, ha őket bízzuk meg a kereskedéssel. Azonban arról nem találtam semmi infót, hogy ki garantálja ezt a tőkevédelmet, így az is kétségessé válik, hogy a pénz visszahívása esetén egyáltalán visszakapjuk-e a befektetett összeg 100%-át.

Az egyetlen „megnyugtatásunkra” szolgáló adat, hogy 7 év tapasztalatot írnak számlakezelés terén, amit viszont hiteles forrásból nem tudtam ellenőrizni.

 

Milyen hatóság ellenőrzi a működését? Rendelkezik engedéllyel? 

Nem találtam semmilyen információt arra vonatkozóan, hogy a bejegyzés helyén vagy Magyarországon be lennének-e jegyeztetve és bármilyen szerv ellenőrzése alá tartoznának.

 

Fenn vannak a weboldalán az elérhetőségek? 

A cégbejegyzés adatai fenn vannak a weboldalon és üzenet is tudunk küldeni, amire a weboldal szerint 48 órán belül válaszolnak.

 

Mióta működik? 

Kicsit több mint 2 éve működik a cég, a weblap domainjét 2 éve foglalta le Várhalmi Gábor.

 

Felhasználói vélemények a cégről? 

Az interneten meglepően kevés információ van fenn és az is csak magyar. Ezt elsősorban annak tudom be, hogy kis számú magyar befektetői rétegnek kommunikálnak és még nem kerültek annyira az előtérbe. Ennek általában az az oka, hogy kezdetleges üzletkötői hálózattal rendelkezik a cég.

 

Van Tőkevédelem? 

(Természetesen) 100%-os tőkevédelmet kínálnak, azonban ezt más független cég nem garantálja.

Két szolgáltatást is lehet választani: az egyik egy kezelt számlához hasonló, ahol 100%-os a tőkevédelem, a másik egy partneri rendszeren keresztül érhető el és több robotot lehet futtatni:

Forex Autopilot System

Fapturbo

FxDroid

Million Dollars PIPES

Fores Automoney

Ha valaki ezek közül választ, még a Royal Forex se vállal tőkegaranciát!

 

Mekkora hozamra lehet számítani? 

Havi szinten akár 10%-ot is lehet realizálni, de nem kizárt a havi 65-70% eredmény sem. Ezeket a számokat viszont nem találtam semmilyen független harmadik fél által hitelesítve.

 

Mibe fektetik a pénzem? 

Devizákba, de részletes deviza-leírást nem találtam.

 

Mennyi a minimális befektetési összeg? 

Pontosan nem derül ki, de ha 10.000 USD felett indítunk befektetést, akkor kapunk 10% Bónuszt is.

Amennyiben robotkereskedést szeretnénk elindítani a partner programon keresztül, akkor minimum 5000, vagy 10000 USD-vel tudunk elindulni.

 

Látható a függőben lévő kereskedés? 

Adatot nem találtam, hogy egyáltalán lehetne látni a kereskedést.

 

Hogyan fektethetek be? 

A befektetést a weboldal Számlanyitás pontja alatt indíthatom el, ahol azonnal egy számlát is nyitok, csak azt nem tudom hol, meddig, miért?! Ami különösen megragadta a figyelmemet, hogy a fizetési módok közül meg lehet adni az átutalást és a készpénzt is! Ebben az esetben komoly pénzügyi visszaélésre is gyanakodhatunk akár!

 

Összefoglalás:

 

A befektetés 100%-ig likvid, a kérelem beérkezésétől számítva 7-14 napon belül megérkezik a kívánt pénzösszeg.

Ami szintén érdekesen hat, hogy egy befektetési cég miért traktál általános információkkal a devizapiaci kereskedésről, bár az is lehet, hogy csak én vagyok nem ehhez szokva, míg másokban bizalmat ébresztenek az információk.

 

Lehet, hogy burkoltan az automatizált kereskedés felé tolnak, és a Partnerek menüpont alatt be is igazolódik ez a félelmem, ahol több brókercég közül ki is választhatom a szimpatikusabbat (IamFX, Etoro, FXDD, Forex.com) – a döntést még 2 banner is segíti!

 

A weboldal és a befektetés, amit képvisel engem nem győzött meg, mert rendkívül alulinformált marad a látogató és ez egyre több kérdést szül:

Milyen biztosíték van? Hová fordulok, ha elmegy a pénz?

Miért nincs hiteles eredmény?

Létezik hiteles számlatörténet a kereskedésről?

Saját nevemen van a számla?

Mennyit látok a kereskedésből?

Milyen egyéb elérési lehetősége van a cégnek?

A 100%-os tőkevédettségű szolgáltatás melyik brókercégnél indul?

Ki garantálja a meghirdetett hozamot?

Mióta kereskednek ilyen eredménnyel?

 

Folytassam még? 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezeltszamla.blog.hu/api/trackback/id/tr295678218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cczl1 2013.12.13. 20:34:13

Személyesen érintett vagyok, úgyhogy szívesen meg is osztom a céggel kapcsolatos történetemet.

1,5-2 éve kerültem kapcsolatba az említett céggel, vagyis a Várhalmi Gáborral, ajánlási úton (egyébként, ha csak ezzel a honlappal találkoztam volna, akkor egész biztos egy dollárt sem adtam volna senkinek...)

Beleestem a legnagyobb hibába, amibe ilyenkor bele lehet. Naivan elhittem mindent, amit felvázoltak nekem, de többnyire azért, mert az ajánlóm személyében bíztam meg, és úgy gondoltam, hogy ő nem verne át. Odáig jutottam, hogy már semmiben nem vagyok biztos. Habár én is több éve foglalkozom a tőzsdével, de szerettem volna egy "mellékjövedelmet" ami akkor is termel, ha épp nem tudok foglalkozni annyit vele. Ez volt a másik ok, hogy befektettem.

Szóval a céggel kapcsolatban néhány észrevétel

1. Habár a kezdeti beharangozott "átlag 10 %" profit szépen lassan elkezdett csökkenni, ezzel nem nagyon foglalkoztam. Tisztában vagyok azzal, hogy egy stratégia nem minden időszakban teljesít ugyan úgy. Vannak jobb, vannak rosszabb időszakok.

2. Az elején néhány hónapig a Forex brókercégek „megszokott” számlatörtét kaptam, ahol fel voltak sorolva mikor,milyen kereskedéseket indítottak, és ennek alapján lett egy végösszeg. Korrekt, bár egy pdf dokumentumot nem nehéz átszerkeszteni…

Majd egyik hónapról a másikra már csak egy pdf dokumentumot kaptam, ahol csak a „legfontosabb” információk szerepeltek. Gondolom még kevesebb munka volt vele, nem kell kitalálni, hol indultak-záródtak a kereskedések, (ha esetleg kamu lenne az egész) Mivel automata kereskedésre hivatkoznak, arra hogy 50-100-200 dolláronként zár a robot , ezért könnyű ráírni egy pdf dokumentumra, hogy volt 10 db 100 dolláros pozíció és annak az értéke 1000 usd, és örülhetek, ennyi a profit az adott hónapban. (megjegyzem még egy robot sem tud centre pontosan zárni egy pozíciót pont 100-200 dollárnál, a nem állandó spreadek miatt) de oké, még ennek sem tulajdonítottam nagy jelentőséget, mert úgy gondoltam nem szólok bele, ha működik a dolog, akkor nem érdekel, mit csinálnak.

3. A havi rendszerességgel küldött "egyenlegszerű" kimutatásokban folyamatosan nyitott tételek szerepelnek, amit nem zárnak le valamiért, (de ebbe sem kötöttem bele, én mondjuk nem hagynék több hétig/hónapig nyitva egy vesztes pozíciót, de én gyökeresen más stratégiával kereskedek)
A legszebb dolog, hogy amíg nyitott tételek vannak, addig semmilyen módosítást/pénzkivételt nem lehet csinálni, csak ha ezt lezárjuk. Ez a nyitott tétel már több ezer dollár volt a végén. Elgondolkodtató, hogy miért szerepel egy több hónapja lezáratlan pozíció (nyitott tétel) a kimutatásban. Ez önmagában is visszatartó tényező lehet sokaknak, mert addig nem akar kivenni az összegből, hacsak nem akarja elszenvedni ezt a bukót. De nem is ez a szép a dologban hanem, hogy ezek az összegek is elég random módon változtak. Mivel otthon vagyok a devizakereskedésben, szinte kívülről tudom az árfolyamokat, tehát látom azt, ha van egy jó ideje nyitott tétel, annak a következő hónap zárónapján mekkora értékének kellene lennie megközelítőleg. De volt olyan eset, hogy arányaiban semmiképp nem stimmeltek az összegek.

És akkor most következik a lényeg, az előbb leírtak miatt úgy döntöttem, hogy kértem egy teljes visszafizetést. Megkértem teljesen normálisan, hogy zárjon le minden nyitott tételt, és küldjön vissza mindent, mert szükségem van a pénzre.

Namost, feltehetően semmilyen biztosítéka nincs a cégnek, akihez fordulni lehet az maga Várhalmi Gábor, aki egész egyszerűen nem reagál semmilyen megkeresésre miután teljes visszafizetést kértem. Illetve, de elnézést, 8 hónap alatt kétszer reagált a számtalan levélre, amit írtam neki (mert telefonszáma természetesen nem él, vagy a pénzüket visszahívó emberek le vagyunk tiltva - mindegy) Levelében arról tájékoztat, hogy "ellenőrzést" kapott a cég, nem tudja, hogy mikor tudná visszafizetni a pénzt. köszi

Az eset engem mindenképp megtanított arra, hogy pénzt soha ne bízzak rá többet senkire, de inkább azt hogy saját kezembe vegyem a pénzügyeimet, befektetéseimet. Ezt javaslom mindenkinek, remélem egy kicsit tudtam segíteni pár embernek, nem csak ezzel a céggel kapcsolatban, mert sajnos sok ilyen ingyenélő élősködő létezik a világon…

vale1983 2014.01.07. 21:58:27

Tisztelt cczl1!

Olvastam a kommentedet és javasolnám vegyük fel a kapcsolatot és tájékoztatlak a továbbiakról!
üdv

gaborka002 2014.01.19. 12:35:57

Sziasztok!
Még a 2010-es évben sikerült megismerkednem a céggel, de óva intek bárkit is, hogy hasonlóan tegyen.
Az elején minden szép és jó volt, egy tökéletesen felépített MLM rendszernek lettem én is az áldozata, ahogy sokan mások még sajnos.
Egy embernek fizetett, aztán a jó hírét terjesztette, majd ismerősöket behívva, összegeket befektetve már nem érkeztek kiutalások.
Nem kevés pénzem van bent nekem sem és ismerőseimnek sem.
V. Gábor egy idő után eltűnt, levelekre nem reagál, de már előtte is számtalan kifogással próbálta kerülni a személyes találkozást. A számlák lezárását hiába kértük és a pénzünk visszautalását, erre nem került sor. Minden bizonnyal ebből a pénzből volt kint Amerikában, majd pedig ebből a pénzből finanszírozza az utazgatásait és felszívódását is. A cég másik képviselője T. K. is elérhetetlen már, levelekre nem válaszol.
Deviza piacon elérhető hozamoknak nagy a csábító ereje, de sajnos ezt sokan ki is használják és csalókként próbálják meg kihúzni az emberekből a megtakarított pénzüket. Inkább menjen el mindenki egy képzésre és egy saját maga által kialakított stratégia szerint kereskedjen. Legalább saját maga bukhatja el a pénzt és nem úgy veszíti el, hogy mások lopják el. Sajnos ezt a saját bőrömön kellett belátnom, többet másra nem bízom a pénzem. Inkább én fogok vele kereskedni.

gaborka002 2014.01.19. 12:36:15

Sziasztok!
Még a 2010-es évben sikerült megismerkednem a céggel, de óva intek bárkit is, hogy hasonlóan tegyen.
Az elején minden szép és jó volt, aztán egy tökéletesen felépített MLM rendszernek lettem én is az áldozata, ahogy sokan mások még sajnos.
Egy embernek fizetett, aki aztán a jó hírét terjesztette, majd ismerősöket behívva, összegeket befektetve kiutalások már nem érkeztek.
Nem kevés pénzem van bent nekem sem és ismerőseimnek sem.
V. Gábor egy idő után eltűnt, levelekre nem reagál, de már előtte is számtalan kifogással próbálta kerülni a személyes találkozást. A számlák lezárását hiába kértük és a pénzünk visszautalását, erre nem került sor. Minden bizonnyal ebből a pénzből volt kint Amerikában, majd pedig ebből a pénzből finanszírozza az utazgatásait és felszívódását is. A cég másik képviselője T. K. is elérhetetlen már, levelekre nem válaszol.
Deviza piacon elérhető hozamoknak nagy a csábító ereje, de sajnos ezt sokan ki is használják és csalókként próbálják meg kihúzni az emberekből a megtakarított pénzüket. Inkább menjen el mindenki egy képzésre és egy saját maga által kialakított stratégia szerint kereskedjen. Legalább saját maga bukhatja el a pénzt és nem úgy veszíti el, hogy mások lopják el. Sajnos ezt a saját bőrömön kellett belátnom, többet másra nem bízom a pénzem. Inkább én fogok vele kereskedni.

atoma 2014.02.16. 17:04:22

Sziasztok,
A héten már weboldal is megszünt, a WallStreet forex robot reklámoldala jön be helyette. A Várhalmi Gábor sem válaszol az emailekre, a telefon is csak üzenetrögzítős, skype-on offline.... Ha vki esetleg neki kezd egy csoportos pernek ellene keressen meg nyugodtan, segítek amiben tudok.

atoma 2014.02.16. 17:04:29

sziasztok, én is érintve vagyok a céggel kapcsolatban, eddig ugyan kaptam havi jelentést is (ha kértem) de mióta szeretném kivenni a pénzem nem válaszol.

Telefonszámon is csak üzenetrögzítő van.... és most néztem, a royal4x.org már átirányít a WallStreet EA robot reklámoldalára, szóval mostmár az sem elérhető...

Ha vki esetleg nekivágna egy ügyvédi felszólításnak vagy rendőrségi ügynek és keresne érintetteket a csoportos keresethez vegye fel velem a kapcsolatot nyugodtan.

vale1983 2014.02.16. 17:04:56

Kedves gaborka002!

Vegyük fel a kapcsolatot e-mailben!

vale1983 2014.02.16. 17:05:07

Üdv gaborka002!

Kedves Gábor!Olvasatodból ítélve régebbi motoros vagy az ügyben,mint én sajnos...
Felvehetnénk e-mailben a kapcsolatot,ha gondolod!

Üdv

moonclown 2014.02.16. 17:05:16

vale1983:

Dobnál nekem is egy mailt?

vz@virtualista.hu

Sokakkal egyetemben érintett vagyok, d elehet egymást nem ismerjük még.AZ egyik társaság eljutott a rendőrségi feljelentésig és pont.Én itt nem állok meg, és van is infóm.

Mgperx 2014.03.24. 09:01:17

Küldtem nektek iméleket, vegyük fel a kapcsolatot. Én tudok olyan csoportról, akik feljelentést tettek már ez ügyben, még tavaly május körül. Meg van az elérhetőségük. Nektek ki ajánlotta egyébként? Sz-szel kezdődő vezetéknevű? Én őt is belekeverném szívesen. Szerintem eleinte ő is benne volt.

mackomisi 2014.04.22. 11:29:22

@Mgperx: Szia!A barátnőm is beleesett a csapdába.Pénzt szeretne visszakérni V.Gábortól,de nem reagál.Érdekelne,hogy idén valakinek sikerült e pénzt szereznie tőle.

buga80 2014.10.03. 14:48:31

Sziasztok! Sajnos hasonló az én történtem is, ezért szeretnék további lépéseket tenni. Ha van esetleg valakinek infója, szeretném felvenni vele a kapcsolatot. Köszönöm
süti beállítások módosítása