3tg-fx-logo.jpgMiután döntést hoztam arról, hogy átalakítom befektetésemet eljött a cselekvés ideje. A számlanyitás rendkívül könnyen megy, a leírását sem bonyolítom túl:

1, Bejelentkezés a Perfecto holnapjára, majd a megfelelő számlához tartozó linkre kattintás. Ez rögtön át is dob a 3tgfx honlapján a számlanyitás részre.

2, A 3tgfx oldalán az alap személyes adatokat kell megadni, 1 perc alatt lehet végezni az egész űrlap kitöltésével. ECN számlát kellett választani és az első űrlap után feltölteni a személyes iratokat (útlevél/személyi/jogsi és közüzemi számla/bankszámla kivonat - lakcímkártya nem jó). De az egészről van részletes leírás és letölthető képes útmutató a Perfecto webirodájában. 

3, Összesen 3 számlát akarok nyitni és csak 1* utalni. Alapból 1 számla nyílt a regisztrációkor, ezt bővíteni a myaccount/kereskedési számlák alatt új számla nyitása "Élő számla". Ezt ismételni még 2* és kész van mind a 3 számla..

4. Perfecto webirodájából letölteni a 3 kereskedési meghatalmazást (POA) és aláírva visszaküldeni a support@3tgfx.com-ra. Ebben a megbízásban van a tőkevédelem is.

5. Átvezetni a tőkét a Dukastól a 3tgfx-hez. Erre a sima withdrawal formot kell használni, ami letölthető a Dukastól és a Perfectótól is egyaránt. A kitöltése speciális, amiről szintén van részletes útmutató a webirodában.A főbb devizákban lehet indítani utalást az USD alapú számlára, ezt majd a bank átváltja az aktuális áron.

Normál bankszámláról is lehet utalni. A szükséges banki adatok fent vannak a 3tg honlapján.

Összesítve ez a folyamat nem várt gyorsasággal ment le. Az új számlák megnyitása, lapok kinyomtatása, kitöltése, scannelése, utalás kinyomatása, kitöltése, scannelése kényelmesen meg volt 20 perc alatt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kezeltszamla.blog.hu/api/trackback/id/tr814780804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Coty 2012.09.17. 19:40:21

Ez a számlanyitás nem volt olyan bonyolult, mint a Dukas esetében. A brókercégnek azért egy levelet írtam, hogy minden rendben menjen, de még aznap válaszoltak. Ez korrekt. Most jön az utalás...

David119 2012.09.17. 20:57:27

Kedves Minuszöt!
A 3TG FX nél megnyitottam két új számlámat, feltöltöttem a lakcímet, személyazonosságot igazoló okmányaimat, illetve elküldtem nekik emailben a két POA t (vasárnap). Ezek óta viszont semmiylen visszajelzést nem kaptam, az után érdeklődnék nálad, hogy ez normális, és scak az utalás után kapok további információkat tőlük, vagy valamit elrontottam?
Ezen kívül nincs véletlenül infód azzal kapcsolatban, hogy mennyi időn belül kell a számlanyitástól számítva az átutalást megejteni? Illetve még egy apróság: A Duka tól történő utaláshoz a formanyomtatványt FAX olni kell avgy elég ha lefotózom és emailben küldöm nekik? ( Előre is elnézést kérek, ha evidenciákat kérdezek, de nem vagyok járatos az iylesmiben)!
Segítségedet előre is köszönöm
Üdv
Dávid

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2012.09.18. 17:39:10

@David119:
Az egész folyamatot egyszerre csináltam meg. Ugyanakkor küldtem vissza a 3tgfx-nek a számlanyitást és a Dukascopy-nak az átvezetésről szóló iratokat. Én kaptam levelet nem sokkal a feltöltés után, hogy elfogadták.

nyugdijas64 2012.09.19. 10:18:33

Kedves mínuszöt! Azt írod, hogy 1* utaltál a három számlára. Honnan tudja a 3tgfx, hogy melyik számlára milyen összeg kerüljön? A POA nem tartalmaz összeget! Az utalás közlemény rovatában tudtommal összeget nem lehet feltüntetni, csak a számlaszámokat.

A másik kérdésem, hogy többször írtad, hogy indíthatók a számlák a 6 hónap lekötési idő (és értelemszerűen a bónusz) nélkül is. Viszont a POA-k kötelezően tartalmazzák a 6 hónap lekötést.

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2012.09.19. 17:53:29

@nyugdijas64:
1* utaltam és küldtem egy levelet a 3tg-nek, hogy amikor beérkezik a pénz egyenlő arányban osszák szét a 3 számlám között. Házon belül ingyen átrendezik és így meglehet spórolni 2 utalási költséget.

A bónuszmentes POA-ba nem nagyon merültem el, gondolom ha nincs az oldalon levélben eltudják küldeni.

hitetlenül 2012.09.22. 17:16:10

Kedves minuszöt!
További kérdésem lenne a"BONUSZ,BONUSZ,BONUSZ bejegyzéssel kapcsolatban.
Tekintettel a dicstelen "PREMIUM" végre/23%-át elvesztettem a tőkémnek!/
elsősorban a veszteségem visszaszerzése miatt érdekelnek az "új termékek".
A 20% bónusz természetesen,ha teljesül is ,nem hozza vissza az alaptőkét,mivel a 23%-al csökkentett tőke,mint új összeg 20%-ról van szó!
Kérdésem:
Ha valamelyik számlán 6 hónapig tartom úgy a pénzem,hogy amikor látom,hogy a Premium sorsára akar jutni, deaktiválom ,nincs rajta kereskedés 6 hónapig ezután,illetve az eltelt 1 év után felvehetem-e a tőkémet plusz 20%-ot?
" A Miért jó: felvehető akkor is,ha veszteséges a számla"
E mondatban ellentmondást látok,mert a leirások szerint a bónusz a nyereségből képződik és ,ha az eléri a 20%-ot akkor kapjuk meg,ha kevesebb kevesebbet. Hogy lehet ez például egy "Premium" esetben,itt csak veszteség képződött! És ha majd most is!!!!!
Lehet-e a négy"új terméknél" ha úgy látjuk "DEAKTIVÁLNI" és "AKTIVÁLNI" a számlát és megállitani a rajta folyó kereskedést,mint a Dukascopy-nál???
Üdv: hitetlenül

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2012.09.23. 19:28:19

@hitetlenül:
A bónusz a forgalomból képződik és nem a nyereségből. A kettő nagyban különbözik. Forgalmat generál a veszteséges kereskedés is, ez egyszerűen csak a kereskedések mennyiségétől és méretétől függ, nem az eredményétől.

Bármikor le lehet állítani a kereskedést az ehhez szükséges dokumentum visszaküldésével (Revocation of Power of Attorney)

Mellesleg mind a kettőről írtam már.

nokia2012 2012.09.25. 20:10:08

A Poa nyomtatványok fejlécét nekem nem engedi kitölteni számítógéppel, úgy mint a Dukascopys átutalást. Nyomtassam ki és kézzel töltsem ki, vagy hogy csináltátok? Más: Valaki azt mondta, hogy a Dukascopy nem számít fel pénzt ha a 3tgfx-hez közvetlenül utalok... Nekem felszámították a 20 USD-t. Illetve még annyit, hogy a 3tgfx számlánként havi 10 USD-t számol fel szerverhasználati díjként... Ezt se említette eddig senki... Remélem lesz annyi profit, hogy ezek az összegek jelentéktelenné váljanak, és nem bukjuk el még a maradékot is.

b0c1k4 2012.09.25. 21:47:48

Majdnem minden csodas csak par dolog van ami nemtetszik 3tgfx-nel.
1. Reg utan levelben visszakuldik a jelszot sima szovegkent !!!!!!! WTF? ellenorzo url? akarmi?
2. Az alkalmazas ssl-en megy ami jo pont, viszont a mobil kliens mar baromira nem. Az sima http... Egy penzugyi cegnel?!?!?!?

forexess 2012.09.26. 08:40:33

@nokia2012:
Ha valaki azt mondta, hogy ingyen utal egy bank, akkor durván félretájékoztatott:)

A szerverhasználati díj csak a 3tg saját számláin van, a Perfectóén csak sikerdíj van.

vombat1985 2012.09.26. 10:12:21

@nokia2012: Én is kézzel töltöttem ki, nyomtatott betűvel. Én már Pluszban vagyok a korábbi fiaskó óta...
Kinek hogy áll a számlája és melyik termékeket választotta?

hitetlenül 2012.09.26. 17:30:32

@nokia2012:
Telefonon történt megbeszélés alapján kézzel,jó nagy betükkel,fekete tintával töltöttem ki és lefényképeztem,mert nincs scennerem. A fénykép miatt nagy a file terjedelme és a nyomtatvány nem fogadja el a beirást.
Egy E-mail mellékleteként minden papirt,a Dukascopy átutalást is elküldtem Juhász Brigitta ügyintézőnek. support@3tgfx.com cimre.

Zolee71 2012.10.02. 18:23:04

Hát ez a 3tgfx elég gázos. Kértem, hogy szóljanak ha megérkezik az utalásom. Többször megnéztem a weboldalon, de nem láttam semmit. Aztán hétfőn a tranzakciók között megtaláltam, hogy már 27-én megérkezett a pénz. 2x írtam előtte, hogy osszák 3 részre -> 3 számlát nyitottam. Semmi válasz. oké: írtam még egy hivatalos levelet benne, hogy melyikről melyikre és mennyit. Ez már sikerült. De most én barkobázok, hogy hogyan kéne ahelyett, hogy írnának, hogy "tisztelt uram stb...".
Nézem a weboldalt és a számláim felsorolásánál semmi infó arról, hogy mennyi pénz van rajtuk. Csak annyit kéne, hogy 3 számla és per pillanat mennyi pénz van rajta -> ilyen infó nincs.
A kapcsolatfelvételen keresztül 2x írtam nekik egy-egy kérdést, észrevételt. Semmi válasz.
Hétfőn elküldtem a 3 POA-t. Nem értettem, hogy miért van a 4. oldal, amikor az aláírás a 3. oldal alján van. Ezért fogtam és a 4. oldalt vissza sem küldtem - gondolván, ezt elküldeni értelmetlen, mert nem tartozik a többihez - ha kell nekik, akkor nyomtassanak maguknak - kb. ennyit is ér. Ma este érdeklődtem, hogy mizu, mert eddig semmi válasz, hogy köszönjük, hogy elküldte, stb... Erre jön a válasz (ha nem kérdezem, akkor nem jön?), hogy hiányosak a POA-k és küdjem újra őket a 4. oldallal együtt. Namost: a negyedik oldalon nincsen aláírásnak hely. Újra güzüljek az összes oldal másolásával? Miért nem elég nekik, ha aláírom a 4. oldalt és egyszer elküldöm ők meg 3x kinyomtatják és csatolják a többihez :)
Naja: írtam nekik, hogyha ez a 4. oldal ennyire fontos, akkor miért nem az aláírásom elé fűzték be a többi résszel folytatólag??? Sőt, ha tényleg fontos nekik, akkor illett volna a lap aljára tenni egy signo helyet és ennyi...
Szóval a kommunikáció lassú, nehézkes, hiányos. A POA nyomtatvány, hosszú és terjengős és szerintem szabálytalan -> ha minden oldal fontos, akkor minden oldalt alá kell írni szerintem. A weboldaluk teli van gyerekbetegséggel -> Ja és baromi lassú kb. 80%-ban.

nokia2012 2012.10.03. 10:15:31

Nekem se akar elindulni. Múlt hét kedden utaltam a Dukastól, ami csütörtökön meg is érkezett. Beküldtem a poa-kat visszadobták, hogy hiányzik a 4. oldal...Újraküldtem azóta semmi nem történt csak jött egy e-mail, hogy 4 nap türelem. Jelezném, hogy ez is letelt. A számlák között meg nem tudják egyenlően elosztani, csak konkrét összegre fogadnak el megbizást, bár ezt se végezték még el. Még bónuszt se kaptam, ugyanakkor levontak 19 USD-t a Dukasos 20 után valamire. Valami nem gömbölyű...

nyugdijas64 2012.10.03. 14:11:25

A 4. oldallal én is ugyanúgy jártam - és szerintem majdnem mindenki. Amúgy azokat a pozitívumokat, amiket mínuszöt írt az új rendszer átláthatóságáról, messze nem érzékelem. Szerintem a Dukas rendszere ezerszer átláthatóbb volt, mivel minden szükséges infót egy oldalon lehetett megtalálni - ráadásul gyorsan. A 3tg-nél ahhoz, hogy mindent lássak, három helyre kell belépni. A website-on a myaccount/kereskedési történet menüpontban csak a lezárt pozik látszanak. Ha arra vagyok kíváncsi, hogy mennyi a profit/veszteség, ahhoz be kell jelentkeznem a Sirix Webtraderen. Viszont a teljes számlaegyenleget csak az MT4-en látom. Kíváncsi leszek arra is, hogy láthatóak lesznek-e a nyitott pozik is. (Nekem egyelőre csak az Optimumon és a Supreme-n folyik kereskedés, ahol a pozik nyitása és zárása között max néhány perc telik el, viszont az Emeraldon a myfxbook statisztikája szerint az átlagos idő a nyitás és zárás között napon túli.) Egyelőre annak sincs nyoma, hogy mennyi a ténylegesen "megkeresett" bonusz, csak a creditként feltüntetett 20 % látszik.
Szóval egyelőre még tart a türelmem, de hogy tetszene, az túlzás..

pjotr_75 2012.10.04. 09:51:10

Upssz, ma meg új POA-k jöttek, ezek a Perfecto-sok tuti olvassák a blogot, vagy "elfogtak egy levelet".

Mondjuk az is érdekes, hogy miután lezárattam a számlámat és visszautaltattam a pénzt egy-két óra múlva már telefonon keresztül lihegett a Perfecto a fülembe, hogy kedves xy, maga olyan-de-olyan kedves nekünk, nem is kell már az új számlákhoz a teljes összeg, csak ami megmaradt a Premium/Basic-en - na kb. ettől az állandó változtatástól lettek nekem hiteltelenek. A pokolba vezető út is..

Egyre jobban érzem magam, mióta visszautaltam a maradék pénzecskémet és a saját elképzeléseim szerint fektettem be - ami persze nem garancia a sikerre (sőt) :), de legalább én leszek a hibás, és nem más. (és eddig még nem bántam meg a kilépést) Az is hozzátartozik, hogy a "másik vonalon", amit saját magam fektettem be Perfecto-val időben párhuzamosan, ott is fektettem nagy marhaságokba, rosszkor, rossz helyen, mégis tudtam minimális összeggel is úgy diverzifikálni, hogy legalább nullszaldó közelében vagyok, nem -23%-ban. - ami, miután Premium/Basic-et szó szerint eltemették, RÖHEJ! - még arra sem vállalkoznak, abban sem hisznek, hogy a korábban szupernek minősített stratégiájuk egy későbbi időpontban ismét nyereséges lehet. - ezek alapján csak arra tudok gondolni, hogy nem is volt stratégia, kereshettük, próbálhattuk azt kihámozni a kötésekből, erre hopp: nem is volt.

Még néha nézegetlek Titeket, kíváncsi vagyok, mi lesz az új számlákkal, de ebbe én pénzt már nem nagyon.. (max. 2 év múlva, ha még léteznek, és szignifikánsan felülteljesítenek a saját elképzeléseimhez képest..)

qqw 2012.10.04. 11:38:49

@pjotr_75: Tökéletesen egyetértek Veled. Korábban én is többször kifejtettem a kétségeimet a perfecto-val kapcsolatban, de erről sosem alakult ki érdemi vita, mindig csak egy-két ember hurráoptimizmusa volt a válasz. Az engem érdeklő és talán a blog definiált céljához is közelebb álló témáról, további (perfecto-n kivüli) befektetési lehetőségekről sajnos már nem esik szó. Igy már én is csak bekukkantok néha. Azért egy gondolatot csak feldobok amit lehet, hogy csak a perfecto-val szembeni gyanakvásom szül: PERFECTO = 3TGFX ???
Vagy legalábbis ugyanazok az emberek állnak mögöttük?

nokia2012 2012.10.04. 14:32:55

Tegnap beindult a 3tgfx kereskedésem az egyik számlán. Ma eddig 170 dollárt vesztettem Aud/Usd-ral... Ez lenne a szuper stratégia? Ennél még a régi számla is szolidabbakat bukott és ott legalább bármikor kiléphettem...

Ockeghem 2012.10.04. 16:44:36

Nekem már fut 2 hete az optimumon és az emeraldon. Az eredmények természetesen folyamatosan változnak ezeken a számlákon is, mint a dukason, de azóta pluszban vagyok. Az audon nekem is van veszteségem most, de tegnap az eur usdn nyertem azelőtt meg a gbp usdn. Mt4 ben jó nézegetni ezeket, csak az embert végleg rátapasztja a monitorra. :)

csevn 2012.10.04. 16:55:25

@qqw: Szerintem teljesen jó a kérdés. Ez a gyanú bennem is felmerült korábban, csak nem dobtam fel úgyhogy nem vagy egyedül :), csatlakozom a táborhoz. Engem is érdekelnének egyéb befektetések. Az alábbiakat találtam mint Dukascopy-s alternatíva, ha esetleg valakit érdekel, vagy szeretné véleményezni:
ydamoneymanager.com/Page/Managed+Forex

www.quantts.com/Default.aspx

Az elsőt valaki már feletette az egyik bejegyzésben, de nem írt róla senki. Ezen kívül volt más is, de nem tűnt túl ígéretesnek így nem is jegyeztem meg. Lehet, hogy ezek sem azok. Kíváncsi vagyok a véleményekre.

qqw 2012.10.04. 17:42:18

@csevn: Örülök neki, hogy ezek szerint nem én vagyok paranoiás, ez az egész másnak is bűzlik...
A két link szerintem nem tűnik túl igéretesenek, az első csak szintiszta marketing konkrét multbéli adatok nélkül, a második már feltett táblázatosan ezévi eredményeket, de azok meg katasztrofálisak. Én most már csak olyanra biznám a pénzem aki legalább 2 éves, igazolt (pl. Myfxbook), eredményes kereskedést tud felmutatni. Eddig sajnos nem találtam ilyet...

szólásszabadság 2012.10.04. 22:25:21

Sziasztok! Nem nagyon értek hozzá, de a MyFxbook mennyire nyújt garanciát a jövő eredményeire? Honnan lehet tudni, hogy az eredmények valósak és hogy a múlt feltételezett nyereségessége kihatással lesz a jövőre? Ha találtok ilyen számlát szóljatok- THX

vezuv11 2012.10.04. 22:54:00

Eddig csak követtem a blogot, de most írok, mert ez sokaknak segíthet itt szerintem.
Nem régen értesültem egy kezelt számlás befektetésről, amelyet egy ismert magyar kereskedő végez (ő valószínűleg fel tud mutatni 2 éves számlatörténetet is, bár nem a kezelt számlából). Akit érdekel, kérem jelezze privát üzenetben, megírok minden részletet, amit tudok.

qqw 2012.10.04. 23:02:04

@szólásszabadság: A Myfxbook-on levő adatok valóságosak, nem lehet őket manipulálni, de ez persze semmiféle garanciát nem ad a jövőre nézve.

qqw 2012.10.04. 23:09:34

@vezuv11: Privát üzenetben? Engem meggyőztél, már be is pakoltam a befektetésre szánt pénzemet egy szatyorba, mikor tudnám átadni az ismert magyar kereskedőnek? :-D

vezuv11 2012.10.04. 23:33:56

@qqw: Nézd qqw, nem muszáj érdeklődni, de ha belegondolsz, nem veszítesz vele semmit.

nyugdijas64 2012.10.08. 15:05:08

Ne legyen igazam, de valami nekem már nagyon bűzlik! A harmadik számlámra vonatkozó POA-t múlt hét kedden küldtem el. Annyi válasz érkezett, hogy "feldolgozás alatt" van, a kereskedés várhatóan két munkanap múlva indul. Azóta se kép, se hang. A pénzt is kedden indítottam, az előző két számlánál két nap múlva megjött a visszaigazolás és láthatóvá vált az összeg, most pedig sehol semmi.
A két üzemelő számlámon (Optimum és Supreme) az utolsó kötés október 4-én volt! Léteznek még egyáltalán?
Amúgy a két számla eddigi eredménye eredőben éppen hogy pluszos. Az azóta leszólt Premium számlán mínuszöt jelentései szerint már az első héten 4 % feletti profit volt és vagy három hónapig szép pluszok keletkeztek. Érdekes módon akkor még a Perfecto szerint a Dukas "a világ legjobb brókere" volt, később viszont azt állították, hogy miattuk nem működött jól az egész. Ehhez képest itt már kezdetben sem működik.

nokia2012 2012.10.08. 15:13:01

Nekem sincs semmi kereskedés péntek óta. Sőt mivel egyik számlámról utaltam pénzt a másik kettőre ezzel egyidőben eltűnt a 20% bónuszom is... Remélem nem örökre, vagy igen?

qqw 2012.10.08. 15:45:09

@nyugdijas64: Szerintem emiatt ne aggódj, aligha fognak egyszerűen lelépni a befektetett pénzzel. A számlanyitás minden brókernél általában nehezebben megy mint ahogy igérik, de a végén mindig megérkezik a pénz és elindul a kereskedés. Ami miatt aggódhatsz az a hosszútávú eredmény. Tartok tőle, hogy az új számlák is csak az első komolyabb visszaesésig működnek majd, aztán megint jönnek a kifogások, hogy a bróker hibája az egész, nyitnak még pár új számlát ahol már 40% bónuszt igérnek. Akkor is kitartasz majd még mellettük?

hitetlenül 2012.10.08. 17:28:15

@nyugdijas64: Mielőtt a pénzeket átutaltam megkérdeztem minuszöt-öt,hogy,hogyan müködik a bónusz,mert a blogja nem volt világos.
Válaszában az áll,hogy ha a kereskedés megnyitását követően bármikor megszakitod a kereskedést/persze nem olyan egyszerüen mint a Dukasnál!!/ és vársz fél évet,- azt követően felveheted a tőkédet és egy éven belül a bónuszt.
Én azért inditottam ujra itt,hogy a bónusszal visszanyerjem a 23%-os veszteségemet.Persze csak további OTP pénzekkel, mert a maradék Dukas pénz utáni 20% nem pótolja az eredeti tőke 23%-os veszteségét. Már itt is a hazugság a "TISZTA LAPRÓL"
Ezek után nem várom meg,amig ujra elégetik a pénzemet,hanem fél év után olyan messzire megyek Újzélandtól amennyire csak lehet! Sajnos ez nem sok,mert éppen szemben van Magyarországgal és a föld gömbölyü. Ha ez is nem hazugság??

nyugdijas64 2012.10.08. 17:49:47

@qqw: Arra persze nem gondoltam, hogy lelépnek a pénzzel (bár egy gondolatkísérletet megérne :D). Ami az egyéb aggodalmakat illeti, abban egyezik a véleményünk.

qqw 2012.10.08. 18:26:16

@hitetlenül: Na, ezt tisztázzuk, mert ez igy elég furán hangzik. Magyarul ha átutalom a Dukascopy-tól a megmaradt pénzem majd a kereskedés megindulása után azonnal le is tiltom azt és kereskedés nélkül csak várok egy évet, akkor az egy év letelte után visszakapom a pénz 120%-át??? Ezt én igy nem tudom elképzelni, ez valami félreértés lehet.

nyugdijas64 2012.10.08. 20:09:10

A korrektség kedvéért: megérkezett az értesítés és jóváírták a bónuszt. csak így tovább! :D

Kreinbacher 2012.10.09. 08:23:33

@nyugdijas64: Nekem körülbelül 2 hete, három számlába raktam a pénzem, mind 3tgs. Nekem is jóvá írták a bónuszt, azóta meg kerestem is pár százalékot. Valaki figyeli a kötéseket MT4 ben? Honnan tudom letölteni? Előre is köszi

nyugdijas64 2012.10.10. 14:42:34

@Kreinbacher: Ez egy érdekes kérdés! Amikor én nyitottam az első számlákat, akkor a 3tgfx.com oldalon a regisztráció után belépve felajánlotta a 3tgfx MT4 letöltési lehetőségét (a Sirix Webtrader-be belépés mellett). Én le is töltöttem és azóta tudom is használni (a bal oldalon a Navigátor/Számlák menüben lehet belépni a megnyitott számlákba). Ami a meglepő, hogy most ezt ellenőrizve azt látom, hogy ez az MT4 letöltési lehetőség eltűnt az oldalról! Úgyhogy a kérdésedre nem tudom a választ (remélem, más tudja).

JhonnyB 2012.10.16. 21:18:07

Nyitottam számlát én is a 3TGFX-nél, és útnak indítottam az átutalást a CIB bankból. A CIB 3 napig ült rajta, majd ma megkerestek, hogy töltsek ki egy word doksit, hogy kinek akarom utalni a pénzt, mennyit, milyen célból, mellékeljek szerződés másolatot, számlamásolatot, stb. Ez normális? Mi közük hozzá? Ha ez meg van, aláírva vissza kellene nekik küldenem, és majd elbírálják. Micsoda? Mit bíráskodnak ezek az én pénzem felett? Nem értem az egészet! Valaki járt már így?

nyugdijas64 2012.10.17. 12:14:33

@JhonnyB: Elképesztő! Én is magyar bankból indítottam, de semmi ilyesmi nem volt. Sztem teljesen jogtalan, fel kellene őket jelenteni a PSZÁF-nál.

hitetlenül 2012.10.17. 18:10:03

@JhonnyB: Én az OTP-nél lévő dollárszámlámról utaltattam át már két alkalommal. Egyetlen fél A4-es papirt kellett kitölteni és 3 nap mulva megérkezett az újzélandi bankba és még aznap értesitett erről a 3tgfx!
Egy centet sem vontak le sehol!
"maga hol bankol?"

Küldd el őket a jó édes...........

vombat1985 2012.10.18. 17:32:57

Nekem a Dukastól történő utalás is zökkenőmentesen zajlott és engem is aznap értesített a 3tg fx. Sokkal egyszerűbben ment a számlanyitás is és a kötéseket is el kezdtem figyelni a számlámon, MT4 ben. A hozamok meg lassan csepegnek, viszont az érdekes, hogy viszonylag elég keveset kötnek a kezelők, ellentétben a korábbi tradeléssel. Teljesen más stratégiával dolgoznak.

JhonnyB 2012.10.18. 18:58:04

Akkor ezek szerint csak én szívtam meg a CIB-el. :-( Tudomásom szerint a 3TGFX a skalpolásos technikával dolgozik, csak 1-2 percig vannak nyitva pozíciók, viszont azt jól meg kell gondolni, hol legyen az az 1-2 perc. Előnye, hogy nem tud elszállni, ha baj van, nem lehet úgy járni, mint a Quantumnál, hogy ott a sok nyitott pozíció, ami elmegy nagyon mínuszba.

nyugdijas64 2012.10.20. 20:56:39

@JhonnyB: Hmm.. Ezek szerint csak rálátsz a számlákra, mert lényegében igazad van. Eredetileg a három számla alapvetően eltérő stratégiát igért, és ezek közül csak az Optimum vállalta kifejezetten a skalpolásos stratégiát. Az Emerald például kifejezetten hosszú pozikra alapozott kereskedést vizionált. Viszont az eddig látottak alapján mindhárom termék kb. ugyanazt a rövid pozikon alapuló stratégiát látszik követni - ráadásul kb. ugyanazokon a devizapárokon. Amúgy nekem ez ellen sincs semmi kifogásom addig, amíg hozzák ez elmúlt két hét viszonylag kiegyensúlyozott teljesítményét.

JhonnyB 2012.10.21. 22:40:45

@nyugdijas64: Látni nem látok rá, mert a CIB-nek nem sikerült 1 hét alatt abszolválnia azt a feladatot, hogy elutalja a pénzemet. :-( Ami információt össze bírtam eddig szedni, azt osztottam meg. A skalpolós technológia szimpatikus, mert nem lehet beragadni. :-)

Ockeghem 2012.10.22. 11:49:46

Tetszik a skalpolós kifejezés, persze az eredmények tükrében, amik eddig szépen alakulnak. Valaki el tudja mondani egészen pontosan, hogy mi is a skalpolás pontosan?

nyugdijas64 2012.10.22. 17:31:32

@Ockeghem: Itt találsz róla részleteket :-)

valodiforex.wordpress.com/2012/09/09/skalpolj-ha-tudsz/

Nem biztos, hogy jóhiszeműen :-)

JhonnyB 2012.10.25. 18:33:10

Na baszki, a CIB megtagadta az átutalást! Már a saját pénzemmel sem csinálhatok azt, amit akarok. Mérgemben beslattyogtam a K&H-ba, és nyitottam ott egy számlát. Remélem ők nem gördítenek akadályt elé. Mellesleg akinek már van működő RHO számlája, azoktól kérdezném, hogy ami a myfxbook-on van fent hozam, azokat látják ők is:
www.myfxbook.com/members/3TG_FX/3tgfx-rhov12/303756

nyugdijas64 2012.10.26. 13:15:41

@JhonnyB: Milyen indokkal tagadták meg az átutalást? Hátha ettől tágul a látóköröm:D

JhonnyB 2012.10.26. 18:57:36

Van 2 válasz is, egy hivatalos (levélben), és egy nem hivatalos (nem rögzített telefonon). A hivatalos verzió szerint a bank üzletszabályzata szerint deviza átutalásnál a bank kérhet további adatokat az utalás céljáról, valamint megtagadhatja az átutalást, amennyiben nem kap kielégítő választ, vagy nem lehet beazonosítani teljes körűen az átutalás célját. Szerintük ez utóbbi fenn áll. WTF? A nem hivatalos verzió szerint az itteni fiókvezető-helyettes azt mondta nekem, hogy a CIB bank alapból elutasítja az ilyen külföldi bejegyzésű bróker cégeket, mert volt már rá példa a történelem során, hogy pénzmosásra, és egyéb huncutságokra használták az ilyeneket. Meg példálozott a Full Tilt Pókerrel is, hogy azt is ilyesmire használták, azoknak sem utalnak. Engem is óva intett ettől a tranzakciótól, mert hogy nem vagyok kibiztosítva, hogy nem lépnek le a pénzemmel, vagy pl. mi van, ha az adóhatóság zárolja a számlájukat, akkor ugrik az én pénzem is. Meg azt is mondta, hogy pl. az MKB-nál se próbálkozzak, mert ott is így fogok járni. Hát ennyi röviden, azért nagyon nem ijedtem meg, le a kalappal a K&H előtt, ma reggel a kezembe kaptam a chip kártyámat egy USB-s leolvasóval, délelőtt 11 körül útnak indítottam az átutalás, és délután 14:30-kor már el is ment a pénz! Ez igen! A CIB meg 2 hete hitegetett, és így lemaradtam egy csomó profitról! Remélem, hogy a novemberiből már nem fogok kimaradni, illetve lesz miből nem kimaradni! :-)

nokia2012 2012.10.26. 18:59:18

Off! Nekem anno pont a K&H-val volt ilyen esetem. A Sportingbeten játszottam szerencsejátékot és ide minden további nélkül tudtam utalni. Meglepi akkor volt amikor a magyar Szerencsejáték Zrt-nél levő számlámra utaltam volna. Nem engedték az utalást valami olyasmire hivatkozva, hogy engem akarnak megvédeni holmi internetes csalóktól.

Coty 2012.10.29. 16:28:15

@JhonnyB: Ilyenről még nem is hallottam! Sok szemétséget elkövetnek a bankok velünk, de ezért lehetne panaszt is tenni. :) Akkor a befektetésed el se indult még?

JhonnyB 2012.10.29. 16:34:05

Még nem, a sok banki hercehurca miatt. Pénteken sikerült végre elküldenie a K&H-nak, úgyhogy remélem holnap megkapják. Még 1x kérdezem, van itt valakinek már ilyen számlája? Tudja azt, ami a myfxbook-on van kint?

Coty 2012.10.30. 12:47:57

Szia!

Van igen, a Myfxbookot nem ismerem, de jól teljesít mind a 3 számlám. Ha továbbra is hozza ezt az eredményt akkor éves szinten meglehet a 20-25% és akkor a bónuszt is fel tudom venni. Te melyik számlát nyitottad meg?

nyugdijas64 2012.10.30. 15:57:43

@JhonnyB: Te az RHO számlát kérdezted, az pedig nem azonos a Perfecto-s 3tgfx termékekkel, ezért nem válaszoltam. Az Optimum, Emerald és Supreme számláim hozzák azt, ami a myfxbook-on is látható. Itt találod azokat:
www.myfxbook.com/members/Perfecto_Fx

JhonnyB 2012.10.30. 16:05:26

@Coty: Én az RHO számlát indítottam el, kíváncsi leszek, mit tud.

JhonnyB 2012.10.30. 16:06:27

@nyugdijas64: Az RHO is hasonlókat ígér hozamban, mint ez a Perfecto. Ott mik a játékszabályok? Hogy van az osztozkodás, és a lehívás?

nyugdijas64 2012.10.30. 18:58:06

@JhonnyB: Már mint a Perfecto, vagy az RHO? Én részletesen csak a Perfecto termékeit ismerem.

JhonnyB 2012.11.01. 08:15:18

Hát, hogy mindig ér valami meglepetés! Az éjszaka kaptam egy e-mailt, amiben egy táblázat vagy számlakivonat jellegű valami van, amin az én nevem szerepel, és az általam befizetett összeg, meg, hogy még nem volt tranzakcióm. Ezt a levelet egy Panamai bejegyzésű cégtől, a Dunboyne Investment, S.A. -tól kaptam! WTF? Ezek dolgoznak a 3TGFX-nek? Ráadásul kiguglizva egy csomó helyen olvastam, hogy gond van a visszafizetéssel, nem kapták vissza a pénzüket az ügyfelek! Fasza! Tud erről valaki valami bővebbet?

Dzsana 2012.11.01. 11:49:40

Ó, tévedés történt, a véletlenek egybeesése. Ez a Dunboyne csak demo számla, bocsi! Viszont közben megérkezett a 3TGFX-hez a pénzem, és máris megtörtént az első trade. Pont akkor léptem be, amikor nyitott pozi volt, ritka pillanat. Eddig ügyesek, az első trade hozott 49$-t! Csak így tovább fiúk!

JhonnyB 2012.11.01. 16:54:33

Dunboyne Investment, S.A. support@forex-metal.com , ez volt a feladó. Valószínűleg letöltöttem az MT4-et tőlük, hogy demózzak, és havonta küldhetnek ilyen számlaegyenleg értesítőt, mert aztán vettem észre, hogy ez még okt. 3.-ai számlaindulás volt. A 3TGFX-es meg ugye ma indult el, nem is akárhogy! Már 97,5$ a profit. Nem semmi! Kár, hogy csak a 60%-a az enyém.

nyugdijas64 2012.11.03. 08:22:35

@JhonnyB: Akkor ezek szerint te nem Perfecto-s hanem RHO számlát nyitottál? Mert a Perfecto-nál csak 50 % a tied.

JhonnyB 2012.11.03. 09:00:12

@nyugdijas64: Nem, én magánál a 3TGFX-nél nyitottam számlát, ott ezek a játékszabályok. Max. 30%-os lehívás mellett havi 4% körüli profit ígéret, 60-40%-os osztozkodás: invest.3tgfx.com/hu/rho-account/

JhonnyB 2012.11.06. 17:24:10

Tegnap csúnya napja volt az RHO számlának, minden kötésük mínuszos lett, szerencsére mára szépítettek!

JhonnyB 2012.11.09. 21:57:04

Mi a fene van az RHO számlával? Napok óta arccal rossz irányba állnak, már mínuszban van a számlám!

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2012.11.12. 12:57:12

@JhonnyB:
Attól még, hogy néhány napig mínuszban van a számlád egyáltalán nem áll rosszul a befektetésed. Javaslom, hogy ne néhány nap vagy néhány hét eredményéből ítéld meg. Az ideiglenes veszteség velejárója a magas hozamnak. Idővel újra bőven pluszosra fog fordulni.

JhonnyB 2012.11.12. 13:15:52

@minuszöt: Hát nagyon remélem, mert napok óta nem volt pluszos kötésük, ma is csak egy mínuszos volt. Nem kellene átállítaniuk a robotot, vagy valami?

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2012.11.13. 09:20:32

@JhonnyB:
Mivel a befektetés nem napokra szól semmiképpen nem kell módosítani néhány veszteséges nap után. A veszteség természetes velejárója a kereskedésnek és ezzel együtt a nyereségnek is. A lényeg az, hogy hosszú távon (hónapok, 1 év...) több legyen a nyereség mint a veszteség.
süti beállítások módosítása