Az elmúlt 40 hét legnagyobb tapasztalata az volt, hogy a kezelt számlás befektetést egy számlán keresztül megvalósítani túlságosan kockázatos. Amíg csak nyereség van nem lehet érezni a súlyát, de elhúzódó veszteséges időszakok rádöbbentenek a fontosságára. Régóta tervbe volt véve, hogy a befektetésemet átalakítom és most, alkalomadtán ezt meg is teszem. A diverzifikálás előnyeiről is már többször esett szó és pár napja cikket is írtam belőle. Véleményem szerint hosszú távon így lesz fenntartható a befektetés minden szempontból. diversified_apple_portfolio.jpgA kép összeállt, a döntéshez minden információ a rendelkezésemre áll. Ellenőrizve lettek az új számlák mögött álló brókerek és a többféle kereskedési típus és számlakezelő képes biztosítani a diverzifikálást. A diverzifikáláson túl nagy előnyt jelent a bónusz. A visszatartás mondhatni az egyetlen hátulütője, de ha mérlegre tesszük a kockázatot és a hozamot rögtön más képet kapunk róla. Pozitívként viszont van még néhány dolog, ami a Dukasnál nem volt. Például lehet a chartokon is követni a kereskedést és a valós nyitási idő látható, nem pedig az előző napi 23:00-ás dátum. Az egyenlegért nem kell folyamatosan bejelentkezni a weboldaon, hanem naponta kapok róla levelet. A banki státusz volt a legnagyobb előny a Dukasnál, de az új brókereknél sokkal stabilabb a banki háttér mivel 2 giga méretű bank áll mögötte. Változás még, hogy mivel metatraderen keresztül zajlik a kereskedés a népzserű auditáló oldalra, a myfxbookra is felkerültek az eredmények. Innentől valós időben, folyamatosan lehet követni ellenőrzött körülmények között.

Döntés:

Az egész kezelt számlás befektetéshez konstruktívan kívánok hozzá állni, minden körülmény közözött azt keresem hogyan működhet és nem azt, hogy miért nem. A  diverzifikálás szükségessége és a bónusz előnye miatt úgy döntöttem, hogy áthelyezem a befektetésemet a 4 új számlára és egyenlő arányba szétosztom.

Az új számlák és brókercégek előnyei:

-átláthatóbb a kereskedés
-bónusz lehetőség (csak a 3tgfxnél)
-portfólió építésre lehetőség
-napi egyenlegkimutatás emailben
-nagyobb és még biztonságosabb banki háttér
-ellenőrzött működés
-nem kell folyamatosan állítani a tőkevédelmet

A befektetés alapvető tulajdonságai változatlanok maradnak:
-brókercég által biztosított tőkevédelem
-költségmentesség
-teljes átláthatóság
-saját néven vezetett számla

A váltással csak jól járok mert:
-a 20% bónusz azonnali profitot jelent vagy kompenzációt a veszteségekre.
-az új számlák stabilabban eredményesek
-portfóliót lehet építeni, amivel növelhető a nyerés esélye és csökkenthető a kockázat

Tőkét közvetlenül lehet áthelyezni az egyik brókertől a másikra, így 2 nap kihagyás után zökkenőmentesen folytatódik a kereskedés.

A számlanyitási folyamatokról következő cikkben írok.

A bejegyzés trackback címe:

https://kezeltszamla.blog.hu/api/trackback/id/tr174775999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyugdijas64 2012.09.14. 14:04:15

Köszi a részletes tájékoztatást! A leírtakkal kapcsolatban két kérdésem van:

Azt írod, hogy "saját néven vezetett számla". Ugyanakkor a 3tgfx által adott átutalási instrukcióból az látszik, hogy csak egy tényleges bankszámla van, ahol a kedvezményezett a 3tgfx, azaz ennek a számlának ő a tulajdonosa. Csak a közlemény rovatban kell megadni a 3tgfx által adott client ID-t. tehát a saját néven vezetett számla csak a 3tgfx viszonylatában igaz, a letétkezeő Westpac viszonylatában nem, szemben a Dukas-szal, ahol mindenkinek ténylegesen saját számlája volt saját IBAN-nal, stb. vagy valamit elnéztem?

Azt is írod, hogy lehetőség van a brokercégek közötti közvetlen pénzmozgatásra. Ugyanakkor a PerfectoFx ügyfélszolgálata pár napja emailen azt írta nekem, hogy erre nincs lehetőség, hanem a pénzt előbb a Dukas-tól egy saját névre szóló bankszámlára kell utalni. Igaz, azt is írták, hogy "tárgyalnak róla", de sehol nem láttam, hogy ennek mi az eredménye.

bb2626 2012.09.14. 14:09:22

Kedves Minuszöt!

Személyes véleményem, hogy nem játszol teljesen nyílt lapokkal a Te és a Perfecto-hoz fűződő viszonyotokkal kapcsolatban.
Amíg, az elmúlt fél évben azt próbáltad kommunikálni, hogy ezt a számlát megtartod, mert 1 év vagy akár több idő is kellhet míg láthatóvá válnak az eredmények, most hirtelen te is váltasz.
Sajnos túl sok a "véletlen egybeesés" és sajnos azt kell mondjam, hogy szerintem megint Gyulának volt igaza, (pedig tudnod kell amikor vitáztatok melletted álltam, de most úgy érzem elárultál.)

Saját magam döntöttem, de a Te blogod hatására fektettem be a pénzemet, tetszettek az írásaid, sok hasznos dologra rávilágítottál. Aztán amikor jöttek a mínuszok, kitartottam (saját magam döntése volt!),és jól esett, hogy Te is hasonlóképpen gondolkodsz. Aztán jött a Perfecto-nak ez az újítása,és valahogy a Te hozzállásod is hirtelen megváltozott...megint azt kell mondjam túl sok a "véletlen egybeesés", és ahogy nemrég a Perfecto, most Te is hiteltelenné váltál.

qqw 2012.09.14. 14:30:16

Kedves minuszöt, ez mind igaz és meggyőzően is hangzik, de valami felett szerintem azért elsiklottál. Én azt nevezném jó diverzifikációnak ha a pénzem több bankban, több brókernél és TÖBB SZÁMLAKEZELŐNÉL van elhelyezve. A Te esetedben csak az első kettő teljesül, mins a 4 új számlád kezelője a perfecto. Minthogy az egész átcsoportositásra a perfecto korábbi, csalódást keltő teljesitménye miatt van szükség, meglepő, hogy itt semmilyen változtatást nem látsz szükségesnek.
Azt kérlek ne válaszold, hogy a perfecto a 4 számlához 4 különbözö külsős csapatot bizott meg, mert ezt csak a perfectotol tudjuk, ezt semmivel nem tudják illetve akarják bizonyitani. Azt pedig a Te korábbi, kiváló elemzéseidből is tudjuk, hogy befektetésnél csak azt szabad elhinni amit a partner megfelelően bizonyitani is tud.

Tommy FX · http://forexkereskedo.blog.hu 2012.09.14. 14:48:29

Szerintem az új számlák eredményei a myfxbookban hitelesnek tekinthetők, én kaptam részletes kötés listát. Ellenőriztem és a kötések valósak. Az hogy mi volt a múltban nem tudom mert nem voltam ügyfél. A jövőt illetően én inkább tradelek magamnak, de amit mondhatok, hogy a számlák amik most terítéken vannak hitelesek és valósak. A másik topikban leírtam, hogy egyedi számlaszámot csak bank adhat. A ducas bank és bróker is ezért adhatott. Más nem fog ilyet adni.

qqw 2012.09.14. 15:10:21

@Tommy FX: persze hogy hiteles, szerintem a myfxbook-on levő eredményekben nem is kételkedik senki. Csak az a baj, hogy ezek még túl rövid időtávok. Néhány hónapig akármelyik ócska martingale robot tud gyönyörű eredményeket produkálni, csak aztán elbukja az egész számlát.

Tommy FX · http://forexkereskedo.blog.hu 2012.09.14. 15:35:19

A kereskedés pontos menetét nem ismerem nyilván csak amit a statementből ki tudtam bogozni amit a 3tgfx-es számlákról kaptam. Ez egy trend+skalp trade kombónak tűnik. Nem martingale. Egyet értünk, hogy ez semmit nem jelent a jövőre nézve...

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2012.09.14. 16:18:19

@bb2626:
A váltás nem véletlenszerű. Itt a blogon először kb. 3 hónapja vetődött fel, hogy a diverzifikálás megoldás lehet, akkor még nem az én írásomból. A döntést kitoltam odáig, amíg lesz rá időm foglalkozni vele. A szeptemberi ajánlat pedig egyszerre jelentett lehetőséget és helyzetet a gyors döntéshez. Kétség kívül ez egy kényelmes megoldás, amivel megtudom valósítani a korábban kitűzött célokat. Ha nem lenne ilyen egyszerű az átcsoportosítás biztos lassabban döntenék. Lehet keresni más szolgáltatókat és szívesen veszek bármiféle javaslatot. Ha találok jót szívesen bővítek, bár egyelőre az elemzések igazolnak hiszen sikerült kimaradni több kellemetlen helyzetből. A szempontok továbbra is objektívek és tárgyilagosak maradtak, másnak nincs is helye egy ilyen döntésben. Az egész befektetés terén arra kívánok koncentrálni hogyan lehet jobban csinálni, ez pedig egy lehetőség erre.

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2012.09.14. 17:02:08

@bb2626:
Visszaolvasva a posztot lehet kissé félreérthető voltam. Megtartom a Premiumos befektetésem egy részét és az új helyeken is nyitok, az újakon pedig egyenlő arányba osztom szét. A hangsúly az újakon volt, de így 5 felé bomlik a befektetés.

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2012.09.14. 17:08:17

@nyugdijas64:
A számla a saját neveden van vezetve a brókercégnél, a brókercég pedig számlát vezet egy banknál. A Dukasnál a számla a saját neveden van vezetve a brókercégnél, ami egyben a bank is. A kettő ugyanaz.

Ugyanezt a kérdést tettem föl és ugyanezt a választ kaptam én is. Ez volt az egyik oka, hogy nem indítottam meg korábban a folyamatot. Végül tegnap kaptam visszajelzést arra, hogy megoldható. Küldtek hozzá instrukciót is, de megírom majd az egészet. Ez egy elég nagy megkönnyebbülés, mivel nagy macerától szabadít meg.

nyugdijas64 2012.09.17. 17:37:00

A Perfecto most érkezett hírlevele szerint "Emerald, Optimum és Supreme számla megnyitásakor, az Ön által befektetésre szánt összeg elhelyezése után a befektetés 20%-ával egyenlő bónusz azonnal jóváíródik számláján!" Korábban azt kommunikálták - és most is ez van a honlapon -, hogy a 20 % bonusz a forgalom függvényében max egy év alatt "generálódik". Most pedig azt írják - szerintem félreérthetetlenül - hogy amint az összeg a számlára kerül, azonnal jóváírják a teljes 20 %-ot! Az ilyen össze-vissza közlések nem növelik a bizalmat. Ráadásul utánagondolva: ha a legutolsó közlés igaz, akkor simán lehet 15 %-ot keresni napok alatt: ha pár nap múlva megszüntetem a számlát, visszatartanak 5 % kezelési költséget, marad 15 % a bonuszból. Szóval nekem kezd az egész szavahihetősége erősen zárójelbe kerülni...

nyugdijas64 2012.09.17. 17:41:14

@minuszöt: Köszönöm az infót. Kár, hogy nekem csak a mai hírlevélben írták meg, miután péneteken már visszautaltattam a pénzt a Dukas-tól Magyarországra. Te honnan tudod meg előbb, mint mások? :D

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2012.09.17. 19:42:14

@nyugdijas64:
Te mikor kérdezted?
Én kedden és csütörtökön.

pjotr_75 2012.09.17. 20:45:19

Belekezdtem én is az új számla megnyitásába, illetve már meg is nyitottam, amikor kapcsoltam, hogy nem akarom én még egyszer ugyanazt a hibát elkövetni, mint a Premiummal, aminél nem vártam meg kellő előzetes számlatörténet kialakulását. Tehát kivárok, új számlát leghamarabb fél évnyi csupa elégedettséget tükröző hozzászólás után fogok nyitni - ha fogok, ugye. Ez a 20%-os most így, aztán amúgy bónusz-mizéria ezt az elhatározásomat csak erősíti, illetve erősen hajlok inkább a visszautalásra, semmint a pénzem újbóli másra bízásában.

Figyelgetem a Premium-on zajló "eseményeket", valaki mondta, hogy egy lépést előre, kettőt hátra szitu van, hát nem, egy lépést előre, egy lépést hátra van, ez egy helyben topogás, ugyanazt csinálják, mint eddig, ma nyitottak 3 új pozit, amiből 2-t lezártak, összesítve veszteségesen, előre megmondom, ha nyitvahagyják, nyereséges lett volna, csak ki kellett volna várni, ja.., vagy nem továbbra is azt kellene folytatni, hogy emelkedő trendben ellentrend kezdetét próbáljuk meg "eltalálni" - persze mit zsörtölődöm én itt a Prémiumon, lejárt lemez. (?) Szerintem néha benyit valaki a "monitoros szobába" és bekiabál, hogy JAJJ!, mire a felriadó traderek gyorsan lekapják az asztalról a lábukat és sietve lezárnak minden kezük ügyébe eső pozíciót, holott csak a takarítónéni jajgatott, amikor lehajolt a rongyért..
Szóval bármilyen hülyének is nézek ki, meghagytam a Prémiumos számlámat, (csodában bízva?), de már nem hagytam olyan nagy mozgásteret a fiúknak, cirka 40$-nyit zuhanhatnak még lefele, "oszt jónapot", felfele "van még hely", - csak jelezném..

nyugdijas64 2012.09.17. 21:22:35

@minuszöt: Én szeptember 6-án kérdeztem és 10-én kaptam rá választ azzal, hogy "tárgyalnak róla" és majd tájékoztatnak.

Breitenbach 2012.09.19. 08:23:38

Sziasztok!

Elsősorban az érdekelne, hogy az elérhető számlák közül ki melyikbe indította el a kereskedést? Hogy lenne a legérdemesebb kezeltetni a számlákat? Én az Emeraldot, Horizont és az Optimumba tettem. Ti? Köszi

vombat1985 2012.09.19. 09:23:49

@Breitenbach: A Deaktiválás már nálam is megtörtént és a pénzt is átvittem a másik 2 höz. Én egyenlőre a Horizonba és az Emeraldba rakom a pénzzem, ha a másik 2 számla is hozza az elvártakat, akkor tovább osztom a pénzt. A kereskedés elindult, bónuszt megkaptam, várjuk a régvárt hozamot! :)

laszlo002 2012.09.24. 11:32:38

Nah azt várhatod:D Nem ismerted meg a Perfecto-t ennyi idő alatt? Mi változott? Nyitottak új számlákat? És kik ereskedik a háttérben? Ugyanaz a béna csapat,mint a basic és a premiummal!

laszlo002 2012.09.24. 11:33:24

20% meg ez, meg az. Van miből, amit eddig elbuktak:)

Miskolci 2012.09.24. 22:01:20

Sziasztok!
Nézegettem a 3tgfx honlapját és ott is vannak keelt számla szolgáltatások. Viszont ott kevesebb a sikerdíj. Nekem az jutott eszembe, hogy ezeket a szolgáltatásokat ajánlja tovább a perfectofx és rátesz sajűt haszonnak 10%-ot. Szerintetek nem így van?
Ennyi erővel akkor közvetlenül hozzájuk megyek. Egy esetben éri meg a perfectofx-en keresztül csinálni. Ha olyan csomagot választunk, ahol a minimum nyitóösszeg nagyobb, mint 1000$.
invest.3tgfx.com/hu/

Vélemény?

Miskolci 2012.09.24. 22:02:54

Nem fejeztem be az előző kommentem. Szóval, ha 1000$-nál nagyobb összeg lenne a minimum deposit, de nekünk nincs annyi, vagy nem akarunk mondjuk 20000$-t próbára tenni.

forexess 2012.09.24. 22:34:36

@Miskolci:
Az eredménygrafikont összehasonlítva lehet látni, hogy nem ugyanazok a számlák. Max hasonló elvű stratégiát alkalmaznak. De a minimális belépő is ésszerű megközelítése a különbségnek.

nyugdijas64 2012.09.27. 12:04:57

Kedves mínuszöt!
Azt írtad ebben a posztban, hogy az egyenlegért nem kell bejelentkezni, mert naponta küldenek róla levelet. Nekem egyelőre két számlámon folyik kereskedés a 3tg fx-nél, de ilyen levelet nem kaptam, csak az általános napi információs levél jön tőlük.

bbenji76 2012.09.28. 00:42:21

Kedves Mínuszöt és többiek!

Figyelmedtekbe ajánlanám és szeretném véleményeteket kérni a Dukascopynál működő egy másik hosszabb ideje kereskedő és "dokumentált" számlakezelőről, amely idén szintén nem teljesít valami fényesen, de ..:
forex-pamm.com/index.php

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2012.09.28. 08:27:22

@nyugdijas64:
Kedves nyugdijas64!

Az olvasottak alapján írtam le a napi statementet. Nem kapok még én sem. Jeleztem a hiányosságot és szóltak, hogy záros időn belül orvosolni fogják.

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2012.09.28. 08:28:56

@bbenji76:
Kedves bbenji76!

Az úriember ismerős már számomra és a blog régi olvasói is találkozhattak vele. Korábban írtam róla cikket:
kezeltszamla.blog.hu/2012/01/18/vajon_jobb_mint_masok_is_it_better_than_the_others

qqw 2012.09.28. 15:50:35

@bbenji76: azert volt egy jó éve 2008-ban... :-) Az utolsó három éve totális csőd, nem hiszem, hogy túl sok befektetője lehet még. De azért köszi a linket, én továbbra is keresek dukascopy-s számlakezelőket csak sajnos nemigen találok.

bbenji76 2012.09.28. 21:56:30

@qqw:
Én is keresek továbbra is Dukascopy-s számlakezelőt, mert a Perfecto beszüntette a kereskedést...
Ezt találtam:
forex.yda.net.au/
Várom Róluk is a véleményt. Előre is köszi.

Tommy FX · http://forexkereskedo.blog.hu 2012.09.29. 14:10:57

Ha gondoljátok én szívesen kezelem a számlátokat :) Ha érdekel szóljatok
süti beállítások módosítása