honda_start engine_buttons_red_8934.jpgMa megérkezett a pénz a számlára. Összesen 3 munkanap kellett az utaláshoz. Mielőtt feltöltötték volna, felhívott a Magyar kapcsolattartó és felhívta a figyelmemet még egyszer a fontos dolgokra. Elmagyarázta a tőkevédelem beállítását és a befektetés elindításának és leállításának is részleteit (elég egyszerű...)

A telefonbeszélgetés után nem sokkal kaptam egy levelet a számla azonosítójáról és ideiglenes jelszaváról. Ezt meg kellett először változtatni, majd belépett automatikusan. 

A tőkevédelemhez csak be kellett pötyögni a tőke felét (a premiumon 50%os tőkevédelem van). A befektetés elindításhoz pedig rányomni az "Activate" gombra. Az esetleges kikapcsolást is ugyanennek a gombnak az ellentettjével "Deactive"-el lehet.

A kereskedés elindításához el kell fogadnia a menedzsernek is a befektetést. Írták, hogy ellenőrizik a tőkevédelem megfelelő beállítását. Ha túl szűkre vagy túl lazára van állítva, nem fogadják el. Ezzel most nem kísérleteztem:)

Ha minden jól megy éjfélkor indul a menet....

 

Csatolom az egyelőre még inaktív számlám képét:

http://img651.imageshack.us/img651/104/perfectobef11.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezeltszamla.blog.hu/api/trackback/id/tr963404744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whiteg71 (törölt) 2011.12.03. 20:48:40

Észrevettétek-e, hogy a Perfecto FX oldalán, a személyes adatoknál lehetőség van további számla hozzá adására. (PayPal, Moneybookers)
Hogy ez konkréten mit takar és, hogy működik, azt nem tudom.

whiteg71 (törölt) 2011.12.08. 15:38:08

Az utalás a részemről is megtörtént. Direktben és valutában utaltam a saját bankszámla számomról. Egy szóval nem nagy ügy, csak ne lenne az a fránya átváltási költség forintról az adott valutára, na meg a magyar bank részéről a tranzakciós díj.

whiteg71 (törölt) 2011.12.13. 20:59:02

@net91:
Az átutalás költsége függ az összeg nagyságától és a deviza nemtől. Én 2000USD utaltam, aminek a költsége 2600ft körül volt.
Igen, forint számláról utalsz, de valutában, mert a Dukascopy-hoz valutában kell hogy beérkezzen a pénz. Abban a valutában, amit a regisztrációkor megadsz.

whiteg71 (törölt) 2011.12.23. 18:24:26

Ez pedig az én inaktiv számlám. Csak utólag tudtam meg, hogy a levelezőbank is levont az eredeti összegből, költségként 25USD-t.

kepfeltoltes.hu/view/111223/Inaktiv_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

whiteg71 (törölt) 2012.01.25. 10:57:47

Rajtam kívül, más is nyitott a Perfecto FX-nél ’Basic’ számlát?
Kezdem azt gondolni, hogy a Perfecto egy olyan befektetést reklámoz, ami nem elérhető a részükről, és ez inkorrekt a befektetőikkel szemben. Ez a befektetés, a Basic számla.

KittiFox 2012.01.25. 12:28:05

@whiteg71:
Nekem van Premium és Basic számlám is. A Premium elindult kb. 2 nappal azután, hogy aktiváltam. A Basic sokkal lassabban , kb. 2 hét kellett hozzá, de fel is hívtak értesíteni róla. A kereskedés is kicsit más rajta.

whiteg71 (törölt) 2012.01.25. 13:59:19

@KittiFox:
Érdekes, az én Basic számlámon, több levélváltás és igéret útán sem folyik kereskedés, immár harminc napja.
Ez nem épp korrekt.

whiteg71 (törölt) 2012.01.25. 20:22:52

@net91:

Net91, Ezt ne tőlem, hanem @KittiFox-tól kérdezd. A blog valami okból összekeverte a nick neveket.
süti beállítások módosítása