open_door.jpgAz iratokkal teli borítékot csupán 3 napja adtam fel és ma már meg is érkezett. Felhívtak a Dukascopy Banktól, hogy mindent rendben találtak és küldik a bankszámlaszámomat, ahova lehet utalni. Tényleg egy rendes svájci bankszámla nyílt, elküldték az IBAN számomat is. Egy PDF nyomtatványban vannak feltüntetve az adatok. Levelezőbankon keresztül lehet feltölteni, ami a bázisdevizától függően lehet a J.P. Morgan, UBS, Credit Suisse vagy a Commerzbank. Ez annyit jelent, hogy egyszerűsített SEPA utalásként nem lehet küldeni.

Ma el is utaltam a befektetésem összegét, ami 7100 EUR, kb. (2,2M Ft)

Várhatóan pár napon belül megérkezik és elindulhat a várt profittermelés:)

Levelezőbank definíció: http://www.bankihitel.hu/?us=fogalomtar&id=268

SEPA átutalás: http://www.sepahungary.hu/sepa-hu/fizetesiinstrumentumok/sct-hu.html

A bejegyzés trackback címe:

https://kezeltszamla.blog.hu/api/trackback/id/tr993388891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shortosgyula · http://valodiforex.wordpress.com/ 2011.11.19. 10:50:05

Gondolom leellenőrizted a hozamgörbéjüket?

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2011.11.20. 20:05:17

@shortosgyula:
Szia shortosgyula!
Természetesen folytattam ellenőrzést az eredmények terén. Erről írtam is a cégről szóló elemzésben.

Üdv:
minuszöt

richman 2011.11.23. 09:43:41

Kedves minuszöt!

Végigolvastam az egész blogot az elejétől a végéig. Az látszik hogy nem vagy kezdő a témában, van tapasztalatod a devizakereskedés eme műfajában, számomra is volt pár hasznos infó.

De!

Összehasonlítasz 4 FX bróker céget, melyből a PerfectoFx-et az egekig dícséred, a többit meg inkább negatív képben tünteted fel. A blog tetején aztán természetesen ki is derül, hogy miért. Az ember nem dícséri a Bmw-t, ha Mercedese van...

Nincs is ezzel semmi baj, hisz mindenkinek a saját döntése, hol nyit számlát, de ami ezzel kapcsolatban számomra negatív, hogy az alján úgy kezded, hogy a blogban leírtak a saját véleményed és tapasztalatod, nem reklámozol egy céget sem. Tényleg..

De amitől az egész egyértelműen hiteltelenné válik, hogy pl. a Quantumnál az MLM jellege miatt lehúzod az egész céget az elején. Megnéztem a Perfectofx honlapját, és nem kellett sokáig keresgélni, hogy kiderüljön, hogy ott is lehet partnerként regisztrálni aminek köszönhetően szintén jutalékot kap az ember, ha más is regsztrál rajta keresztül. Innentől ugyanúgy MLM ez is, semmi különbség nincs ilyen téren a két cég között.

Tudod, minden üzleti iskolában tanítanak üzleti etikát, de az életnek nevezett tanítómester is megtanítja, hogy üzleti előnyt nem a konkurencia negatív színben történő feltüntetésével szerzünk.

Üdv,
R.

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2011.11.23. 13:38:14

Kedves Richman!

Ahogy a blog elején kiemeltem, nem kívánok senkinek sem befektetési tanácsokat adni és nem vagyok érdekelt abban, hogy bárkit jó vagy rossz színben tüntessek fel, kizárólag véleményt közlök.

Tisztában vagyok azzal, hogy a Quantumnak rengeteg ügyfele van és sokan védik a rendszerét. Az MLM-el kapcsolatos személyes vélemény ezért könnyen sértővé válhat. Nem ez volt a célom vele. Ha mégis így sikerült, elnézést kérek. Ettől függetlenül úgy gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki furcsa szájízzel fogadja. Ami a Perfecto FX partneri rendszerét illeti, találkoztam én is vele regisztráció után. Lényegesnek tartom azt a különbséget, hogy a Perfectonál csak 1 szintű ajánlás van, ami a szobafestőktől kezdve, a bankokig, mindenhol létezik. A Quantumnál pedig 8 szint + jutalmak vannak és az egész értékesítési hálózat erre épül. Ezért hívják Multi Level Marketingnek, mert több szintből áll... Ezért már a definíció szintjén is van különbség.

Ezen kívül úgy gondolom, hogy az értékesítés üzleti modellje nem lehet döntő ok egy befektetésnél sem és ez nem is szerepel a felállított szempontjaim között. A döntésemet a befektetési tulajdonságokra alapozva hoztam meg.

Annak ellenére, hogy a személyes szempontjaim között nem szerepel az ajánlási rendszer, lehet másokat jobban érdekel, ezért fogok írni részletesen erről.

Ha a többi szemponttal kapcsolatban is van hasonlóan karakteres véleményed, szívesen megvitatom.

Üdv:
minuszöt

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2011.11.23. 15:45:09

@richman:
Kedves Richman!

A reggeli írásod kapcsán elpattant bennem egy húr és ha nem is közvetlenül, de tetőzve arra serkentett, hogy bizonyos változtatásokat eszközöljek. A nyers véleményem tálalásánál fontosabbnak tartom a célomat. Jobban örülnék neki ha a véres szám helyett a szemüvegemet törölgetnék és személyeskedéstől mentesen a tényekre koncentrálnánk. Azért, hogy ez megvalósuljon eszközöltem több változtatást is, amiről írtam egy külön bejegyzést.

Üdv:
minuszöt

richman 2011.11.24. 08:19:11

Kedves Minuszöt!

Alapvetően jónak tartom a blogot, jó a kezdeményezés, mindaddig amíg objektív marad és nincs benne burkolt terelgetés egyik cég felé sem. Ha nem az, akkor sincs baj, csak akkor már reklámszaga van, amit egyébként több Forex cég is kifejezetten tilt. Ha valaki számlát akar nyitni, akkor az eddig leírtak alapján is tud dönteni.

Arra egyébként mindenképp jó volt, hogy megtaláltam a blogot, hogy átnézzem a Perfectofx honlapját és valamennyire felkeltse az érdeklődésem. Gondolkodtam is rajta, hogy egy minimális, pár ezer $-al elindítanék egy számlát. Na most, írtam a cégnek mindkét publikus email-jére, mindez kettő napja történt és azóta b...nak válaszolni. Ezek után kétszer is meggondolom, hogy nyitok e számlát, ha minden ilyen lassú és nehézkesen.

R.

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2011.11.24. 16:49:01

@richman:
Kedves Richman!

Egyet kell értenem veled abban, hogy nagyon zavaró ha lassan reagálnak. Hozzá vagyok én is szokva ahhoz, hogy az információt a lehető leggyorsabban (optimális esetben azonnal) szeretem megkapni. Ötletet adtál egy újabb cikknek is ezzel, de nem akarom még lelőni, hátha olvassa valaki az illetékesek közül:)

Üdv:
minuszöt

vombat1985 2011.11.28. 11:52:44

Sziasztok!

A hétvégén tüzetesen végigolvastam az általad kiemelt perfectofx et. Meg kell mondanom, hogy az említett 4 lehetőség közül valóban ez tűnik a legjobb választásnak. Az oldal nagyon informatív és látszik, hogy régóta foglalkoznak ezzel a befektetéssel, hiszen 2008 óta futnak a számlák és a kockázati határértéket akkor se érte el az egyenleg. A másik, hogy olyan tulajdonságokkal rendelkezik a cég, amely komoly presztízsre vall -svájci bankbiztonság, költségmentes az egész befektetés, partneri rendszerük is van és ami még tetszett, hogy pár órán belül válaszolt a support! Ami nagyon fontos egy pénzügyi cég számára! A döntésem nekem is a prefecto fx mellett szól és az oldalra is beregisztráltam. Ezután a belső menü fogadott, amely nagyon informatív és részletesen ismerteti a befektetés elindulásához szükséges lépéseket. Ami különösen tetszett, hogy a Dukascopy bank oldalán történő számlanyitáshoz található fenn egy video- amely részletesen taglalja, melyik rubrikába mire kell válaszolnunk. Ilyet máshol nm láttam, holott kellene lennie. Ma a dukascopy bank magyar munkatársa fel is hívott és tájékoztatott a befektetés elindításához szükséges további részletekről. Remélem meghoztam egy jó döntést ezzel a befektetéssel...
üdv

whiteg71 (törölt) 2011.11.28. 13:29:50

Elakadtam és lehet hogy én vagyok kissé amatőr, de én a videót sem találtam meg, hogy miként is kell jól beállítani a Dukascopy banknál a regisztrációs adatokat.
Már az elején álakadtam.

Melyik számla típust kell kiválasztani a 7 lehetséges közül?
-Individuals
-For Joint account,
-For legal entities
-Reatil account
-Standart (50 000)
-Managed (Én erre gondolok)
-Service

Köszönöm a segitséget.

whiteg71 (törölt) 2011.11.28. 13:37:01

És még valami, valóban minimum 5000dollárnak megfelelő összeget kell utalni a számlára?
Mert a Dukascopy oldalán ezt olvastam és én ennyit nem szándékozom.

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2011.11.28. 15:00:58

@whiteg71:
-A videót a Perfecto FX honlapján, bejelentkezés után lehet elérni, a számlanyitás rész alatt. De ha jól emlékszem ez jön be alapból. Ott a középső számlanyitás résznél van egy zöld nyíl amire ha rákattintasz már megfogod találni, de ki is van írva minden.
-Azt, hogy melyiket kell választani attól függ, hogy milyen számlát szeretnél nyitni. Magánszemélyként én az "individual" és "managed account"-ot választottam. Cégnél a "legal entities"-t kell, de akkor a minimális tőke 50.000USD.
-A minimális tőke a Perfecto FX ügyfeleinek 1.000USD vagy azzal egyenlő más deviza. Más számláknál tudomásom szerint 5.000

Üdv:
minuszöt

whiteg71 (törölt) 2011.11.28. 15:35:14

@minuszöt:
Köszönöm szépen a segitségedet!

whiteg71 (törölt) 2011.11.28. 16:34:13

Már megint én! (az isten nem ver bottal)
Sziasztok,

Ma elegem lett a Dukascopy regisztrációból, vagy tízszer próbáltam. Végre a videó is megjelent, ami előtte nem. Haladtam korrektül lépésről lépésre, követve az utasításokat.
De, és most jön a bosszúságom, „Client Registration for Individuals” pontból az istennek sem tudok tovább lépni. Na nem az adatok elírása miatt.
Azért nem, mert mindig azt írja ki, ahogy az „adott weblap nem található”.
Később megint megpróbálom, de most az agyamra ment, hogy „Client Registration for Individuals” pont után, nem találja a következő oldalt.
Nem tudom másnál lesz-e ilyen webes hiba, vagy csak velem szórakozik a rendszer.

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2011.11.28. 20:13:53

@whiteg71:
Szia!

Tettem egy gyors próbát, nekem tovább ment a második oldalra. Szerintem próbáld meg újra, még nem jelzett senki hasonlót.

Üdv:
minuszöt

whiteg71 (törölt) 2011.11.28. 20:59:48

@minuszöt:
Szia,

Nálam továbbra sem megy, de a 3-ról a 4-ik oldalra. Az, az oldal, ahol meg kell adni a munkahelyi adatokat, az bejön, azt kitöltöm és onnét nem lép tovább.
Vagyis, továbbra is feljön a „weboldal nem található” weboldal.

Ha holnap sem megy, akkor kénytelen leszek írni nekik.

whiteg71 (törölt) 2011.11.28. 21:53:57

Sziasztok

Végre sikerült regisztrálnom.
A hibát az okozta, hogy a munkaadómnak a házszáma 5/A.
A problémát a / karakter okozta.

Megj: Kerüljétek a (), /, - és egyéb karaktereket.

richman 2011.11.29. 08:05:09

Szia Minuszöt!

Neked milyen infóid vannak a Moneybookers-ről? Erről én pl. nem sokat tudok, csak annyit, hogy jóval olcsóbb megoldás, mint visszautalni a hozamot/tőkét bankszámlára.

Ha esetleg megosztanád az infóidat erről, azt megköszönném.

Üdv,
R.

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2011.11.29. 10:00:07

@whiteg71:
Szia!

Kösz az infót! Ki is egészítettem vele a számlanyitás leírását.

ÜDv:
minuszöt

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2011.11.29. 10:07:41

Szia Richman!

Pár éve van már moneybookers számlám és szerintem a netes pénztárcák közül ez a legjobb. Előnye, hogy illetéktelenek nem látnak bele a rajta lévő mozgásba és lehet hozzá bankkártyát is igényelni. A kártyával pedig pénzt bárhol felvenni vagy fizetni vele. Ha jól tudom mastercard-ot lehet kérni. Van egy minimális kb. 15EUR-s költsége az igénylésnek. További előnye, hogy a pénzmozgás azonnali rajta és nagyon minimális a költsége. Itt inkább az azonnalin van a hangsúly, mert az egyszerűsített SEPA utalás únión belül szintén fillérekbe kerül.

Üdv:
minuszöt

richman 2011.12.01. 09:19:47

Köszi!

És a technikai rész hogy működik? Úgy értem hogy kell megnyitni, kártyát igényelni, utalni rá/róla stb.

Üdv,
R.

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2011.12.01. 17:35:20

@richman:
A www.moneybookers.com-on kell egyszerűen regisztrálni. Az azonosítást bankkártya adatainak a megadásával vagy utalással lehet véglegesíteni. Ekkor emelik meg a küldési és fogadási limitet is. Amíg ez nincs kész, csak korlátozott mértékben lehet forgalmat bonyolítani. Utalni rá/róla bankkártyával vagy bankszámlára/ról lehet. Elég egyszerű. A bankkártya igénylése is könnyű, de arra már pontosan nem emlékszem. Ha moneybookersen belül akarsz pénzt küldeni vagy fogadni, akkor egyedi azonosítóként a regisztrált email címet lehet használni, így védve marad a több személyes adat.

Üdv:
minuszöt

_timba 2011.12.04. 17:38:58

Sziasztok!

Moneybookers témában én is megosztom tapasztalataimat, hátha segít valakinek.

Létezik egy www.moneybookersmagyarul.info oldal is, ahol sok hasznos info található a moneybookers-el kapcsolatban, regisztráció, utalások költségei...

Regisztráció után én a lakcím hitelesítést választottam, így nem kellett bankkártyáról ráutalni, hanem a kiküldött levélben lévő kód beírása után egyből lehet visszautalni, illetve megemelik a limitet is.

Egyetlen gondom a moneybookers-el, hogy Mo.-on lévő bankba csak forintban utal vissza, hiába van náluk mondjuk eur-os számlád, a visszautalásnál automatikusan átváltják.

Üdv, timba

attiati 2011.12.26. 15:36:44

A munkahelyi adatok megadására miért van szükség? Oda lehet kamu adatokat írni?

Ha valaki manuálisan is szeretne kereskedni, akkor ahhoz külön számlát kell nyitni?
Ahhoz újra el kell küldeni a közjegyző által igazolt dokumentumokat?
És azt minimum 5000 USD-vel lehet megnyitni?

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2011.12.27. 12:45:01

@attiati:
A részletes adatmegadásra azért van szükség, hogy eltudják kerülni a pénzmosást és szavatolni tudják az elvárt biztonságot. Ezt minden svájci bankban ennyire komolyan veszik, de ha személyesen nyitod meg szóban teszik fel ezeket a kérdéseket. Egy kötetlenebb beszélgetésben nyilván kevésbé hatnak tolakodóan ugyanezek a kérdések.

Szerintem senki nem fogja leellenőrizni, hogy helyesek-e az adatok. Viszont mivel szigorú banktitok alatt áll minden infó, nem hiszem, hogy lenne ok nem megadni. Mindenesetre nagyon egyértelmű hülyeséget mint mell tartó vagy vonatkerék pumpálót ne írj. Azért biztos szólnának.

A manuális kereskedéshez szükséges számlánal a minimum 5.000USD a svájci Dukascopy-nál. Viszont nem rég megvetették a lábukat az EU-ban is és a leányvállalatnál csak 100USD. Ha két különböző helyen van számlád, akkor sajna átjárás nincs közöttük.

Új számlánál a közjegyzős dokumentumokat nem kell újraküldeni, csak a szerződést.

2011.12.29. 21:13:31

A számlanyitás folyamatában vagyok.

Miutan megkaptam az account number számomat, a levelükben felhívják a figyelmemet a következőre:

"You have to be designated as the Beneficiary of the payment in your payment order."

Ez mit jelent? Meg kell adnom még egy kedvezményezettet?

whiteg71 (törölt) 2011.12.30. 00:24:10

@net91:
Pontosan nem emlékszem rá, ezért nem akarlak félrevezetni,de én nem adtam meg kedvezményezetett, emlékeim szerint nem kötelező.

minuszöt · http://kezeltszamla.blog.hu 2011.12.30. 13:00:41

@net91:
Nem kell kötelezően megadni kedvezményezettet.

_timba 2011.12.30. 19:37:30

@net91:
Üdv, én is most utaltam, aztán ez a levél kicsit megzavart engem is, de csak arra hívják fel a figyelmet, hogy az utalás kedvezményezettje te kell, hogy legyél (mivel itt saját néven van Dukascopynál bankszámlánk, szemben más brókercégeknél, ahol ők az utalás kedvezményezettjei), illetve hogy csak saját számláról utalhatsz...

_timba 2011.12.31. 15:47:31

@net91:
Elvileg az utalásnak úgy kell kinéznie, hogy a kedvezményezett az Te vagy, a kedvezményezett bankja az ugye a Dukascopy, kedv. számlaszáma az a dukas-tól kapott számlaszámod.

Majd a levelezőbank adataihoz (usd esetén) beírod a JPMorgen vagy UBS nevét, címét, swift-jét.

Én devizaszámláról utaltam, ott volt külön hely a levelező bank adatainak is, nem tudom más felületeken hogy van. Mindenesetre az a lényeg, hogy a kedvezményezett adataihoz magadat, illetve a dukascopy-tól kapott azonosítókat írd be, hiszen náluk van egy saját néven vezetett számlád.
süti beállítások módosítása